J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Normaali, fiksu lapsi, joka ei ole kusetettavissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja loistava lapsi:
Oiskohan niitä kepakkoja saanut vähän kutenkin fiksailla.Hioa tai kuoria edes.
Sellaset sään kuluttamat kepakot on ihan hienojakin,nih![]()
No niin ne kyllä olis.Mutta miten mä ne sinne laittaisin?
Sinnekö vaan sisäpuolelle ristiin rastiin sen ympyrän sisäpuolelle? :xmas: nimim. ei-niin-luova äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Käy kukkakaupasta hakemassa koristerisuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Keppejä ja huopamöykkyjä...Siimalla sisälle mobilena. Tulee hyvä ja ihana ja nätti.
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:Laita niitä sellasia suolatikkuja.eiks ne oo vähän niinku keppejä? pieniä ja söpösiä. ja niitä voi vaikka syödä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mahtaako tuollainen hento harso kestää keppejä?
Alkuperäinen kirjoittaja loistava lapsi:Hän siis haluaa ne sinne rinkulan sisälle?
Mä laittasin sellasia kevyitä kepakoita(vai onks ne ny risuja) kiinni siihen verkkoon.Ei liian alas,ettei tökkää silmiin.
Sinne renkulaan vois ehkä tosiaan kehitellä jonku kepakkokyhäilmän.
Tärkeetä sit et kiinnität ne kunnolla rautalangalla toisiinsa,ja tästä kepakkokehikosta sitten myös kattoon.
Ei kovin kivaa jos kepakot mätkähtää päin näköä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Keppejä ja huopamöykkyjä...Siimalla sisälle mobilena. Tulee hyvä ja ihana ja nätti.
Aih. :heart: Kuulostaa kyllä ihanalta. Sitten kun osais vielä askarrella vaikka jonkun linnun tai keijun huovasta sinne kepakoiden päälle istumaan. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mahtaako tuollainen hento harso kestää keppejä?
Minullapa on huopainen lohikäärmeenpoikanen![]()
Huovuttaminen on helppoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Taidankin käyttää lapsesi ideaa ja laittaa mun kirsikankukkaoksani tuollaisen kehikon poikki.Siihen vois sit laittaa vaikka pari koristelintua siimalla roikkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Taidankin käyttää lapsesi ideaa ja laittaa mun kirsikankukkaoksani tuollaisen kehikon poikki.Siihen vois sit laittaa vaikka pari koristelintua siimalla roikkumaan.
Juu.Eikös ole kiva idea?
Kyllä mun lapsi vaan keksii. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Taidankin käyttää lapsesi ideaa ja laittaa mun kirsikankukkaoksani tuollaisen kehikon poikki.Siihen vois sit laittaa vaikka pari koristelintua siimalla roikkumaan.
Juu.Eikös ole kiva idea?
Näin ku tarkemmin ajattelee,niin joo
Tai jos maalais jonku kepakon valkoiseksi ja laittais valkoisia höyheniä siitä roikkumaan.
Oi mun on nyt pakko lähtä kehitteleen jotain.
Kiitos inspiksestä..
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Taidankin käyttää lapsesi ideaa ja laittaa mun kirsikankukkaoksani tuollaisen kehikon poikki.Siihen vois sit laittaa vaikka pari koristelintua siimalla roikkumaan.
Juu.Eikös ole kiva idea?
Tai jos maalais jonku kepakon valkoiseksi ja laittais valkoisia höyheniä siitä roikkumaan.
Kiitos inspiksestä..
Kiitos itsellesi.Hyviä ideoita.
=) Tuostahan voisi tehdä vaihtuvan näyttelyn noista kepeistä, välillä höyheniä, välillä lintuja, välillä... ööh, lohikäärmeitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä tahdon kanssa!!![]()
Kuvaa kehiin?
Lapsi kyllä rakastaa dinosauruksia...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä tahdon kanssa!!![]()
Kuvaa kehiin?
Lapsi kyllä rakastaa dinosauruksia...
![]()
Etsiskelin kuvaa, olen vakuuttunut, että olen sitä täälläkin joskus esitellyt, vaan ei löydy.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Taidankin käyttää lapsesi ideaa ja laittaa mun kirsikankukkaoksani tuollaisen kehikon poikki.Siihen vois sit laittaa vaikka pari koristelintua siimalla roikkumaan.
Juu.Eikös ole kiva idea?
Kiitos inspiksestä..
Kiitos itsellesi.Hyviä ideoita.
=) Tuostahan voisi tehdä vaihtuvan näyttelyn noista kepeistä, välillä höyheniä, välillä lintuja, välillä... ööh, lohikäärmeitä.![]()