Tyttäreni haluaa....ja sai haluamansa, kuvia lisätty. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Uuteen sänkykatokseensa erikoiset koristeet. :D Viikonloppuna laitettiin molemmille omat sänkykatokset, ja esikoisella on sellainen vaaleanpunainen, missä on koristeina kruunuja. Nuorempi sai ihan valkoisen, alunperin ihan oikea moskiittoverkko. No, minä lupasin sen sitten tyttärelle koristella, ja kysyin, että laitetaanko jotain nättiä koristenauhaa, helmiä, paljetteja.... :xmas: Niin lapsi sanoo, että "mä haluan keppejä". :o Hääh, keppejä, eikö me kulta tehdä siitä sellainen prinsessan sänky, niin kuin isosiskollakin? "Mä haluan keppejä". :o :D Tyttö on siis päättänyt, että sinne tulee keppejä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Hän on käytännöllinen :heart:

No miten mää sinne KEPPEJÄ saan? :o ajatteles nyt kuin kätevää sinne olis ollut ommella joku sievä koristenauha ja hiukan helmeä sinne tänne. Mutta kun ei, keppejä pitää saada. :headwall: Likaisia keppejä? Joista tippuu lehtiä, neulasia, ties mitä. :| En mä osaa. :ashamed:

Koivun oksat olisivat nättejä! Tyttäresi on luova! :) Tue sitä! kyllä sinne saa nättejä kepakoita laitettua, ota ohuempia ja hauskan värisiä. Voitte vaikka ommella jostain ihanista kankaista mieleisiänne lehtiä sinne sun tänne :) Ja vaikka vähän paljettejakin jos hän suostuu! Tulee vaikutelma kuin nukkuisi oksista tehdyssä majassa tähtien alla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Mistä ostit tuon vaaleanpunaisen katosverhon? Meillä on tytöllä sellainen tahtomislistalla :)

Mä ostin sen ihan kirpparilta. :| Mutta ei se sua oikein auta. :ashamed: Sisko oli ostanut jostain Halpahalli-nimisestä liikkeestä muistaakseni vastaavan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Koivun oksat olisivat nättejä! Tyttäresi on luova! :) Tue sitä! kyllä sinne saa nättejä kepakoita laitettua, ota ohuempia ja hauskan värisiä. Voitte vaikka ommella jostain ihanista kankaista mieleisiänne lehtiä sinne sun tänne :) Ja vaikka vähän paljettejakin jos hän suostuu! Tulee vaikutelma kuin nukkuisi oksista tehdyssä majassa tähtien alla ;)

No siis... joo. :ashamed: Äiti ei vissiin ole yhtä luova. :D Täytyy miettiä tota, tuli mulla mieleen, että saahan oksiinkin vaikka laitettua jotain rautalankaa ja siihen pujotettua helmiä tai jotain. :D Ehkä mä hyvinkin keksin jonkun hauskan oksa-teeman. Yksi kaveri ehdotti sammalta, ja siitä tulis niin kuin metsänkeijun maja.. :heart: Mutta mä en oikein tiedä miten toi sammal käyttäytyy kun se kuivuu. :o

Alkuperäinen kirjoittaja loistava lapsi:
:D

Oiskohan niitä kepakkoja saanut vähän kutenkin fiksailla.Hioa tai kuoria edes.
Sellaset sään kuluttamat kepakot on ihan hienojakin,nih:D

No niin ne kyllä olis. :D Mutta miten mä ne sinne laittaisin? :o Sinnekö vaan sisäpuolelle ristiin rastiin sen ympyrän sisäpuolelle? :xmas: nimim. ei-niin-luova äiti

Yhteistyössä