Tyttäreni kysyi tänään pitseriassa josta tilasimme pitsan

Äiti, eihän tos oo niitä olaveja?
Vastasin että ei ole oliiveja. Toi on niin ihana, se tuli joskus vuos sitten ekan kerran, kun mummo kysyi et laittaisko vihreitä vai mustia ja likka kysy et mitä ne on, ni mummo sit sano et oliiveja, no ei menny kauan kun oltiin kaupassa ja kattelin siinä hyllyssä sit jotain purkkia ni likka kysy onks noi niitä olaveja.
Olavi on siis oliivi, mut kun ei koskaan muista mikä se oikee nimi olikaan

mami
Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:
Meijän 2v tyttö on alkanu sanoon "emmää tiä mistaan pitaa" tai kun kysyin mitä se haluu joululahjaks niin vastas "en yhtaa pitaa" :LOL:
Ja meidän 2 v vastasti neuvolassa joka kysymykseen "emmä tiedä!" ja neuvolantätiä huvitti ihan suunnattomasti. :LOL:

muuttanut
Vois mennä samaan kategoriaan ulkomaalainen kaverini joka taannoin opetteli suomen kieltä ja lapissa ollessamme kikkelit vaan hyppeli nuotion ympärillä ja revlontulet leisku taivaalla :)
Siis kuukkeleita (niitä lintuja) oli runsain määrin ja komeat revontulet...

äiti
Mä olen ollu flunssassa ja niistelin taas eilen nenääni johon meijän vajaa 4v sanoi et MÄKI OON TOMMONEN RÄKÄPÄÄ...

Samoin toissaviikolla ukko otti likan mukaansa kun kävi merkkihuollosta kysymässä osaa autoon. Mies oli kysyny kassaneidiltä et minkä hintasia ne on ja nti oli sanonu jonku 23,80 hinnan johon mies ollu et nii, onko tuo kappale vai pari hinta? Johon neiti sanoi et kappale... Mies oli huokassu ja meijän kimuli oli sit kattonu iskää huolestuneena ja tokassu kovaan ääneen et NO OMPA KALLISTA! Kassaneiti oli helahtanu punaseks ja alkanu nauraa, et no sovitaan et saat nää 20e/kappale :D

Yhteistyössä