TYTTÄRENI KIRJA ILMESTYI

Päivi ja Miro.
Sinä olet kova valehtelemaan! Ei sinun tyttö ole mitään kirjaa kirjoittanut! Kysyimme tänään kirjastosta, että onko siellä
tuon nimistä kirjaa kuin kerroit ja meille sanottiin, että ei ole eli sinä valehtelet!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi ja Miro.:
Sinä olet kova valehtelemaan! Ei sinun tyttö ole mitään kirjaa kirjoittanut! Kysyimme tänään kirjastosta, että onko siellä
tuon nimistä kirjaa kuin kerroit ja meille sanottiin, että ei ole eli sinä valehtelet!
Tuota, kirja on kyllä ilmestynyt OMAKUSTANTEENA.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi ja Miro.:
Sinä olet kova valehtelemaan! Ei sinun tyttö ole mitään kirjaa kirjoittanut! Kysyimme tänään kirjastosta, että onko siellä
tuon nimistä kirjaa kuin kerroit ja meille sanottiin, että ei ole eli sinä valehtelet!
Ja sinö luulet että kirjastoilla on varaa hankkia joka ikinen omakustanne?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi ja Miro.:
Sinä olet kova valehtelemaan! Ei sinun tyttö ole mitään kirjaa kirjoittanut! Kysyimme tänään kirjastosta, että onko siellä
tuon nimistä kirjaa kuin kerroit ja meille sanottiin, että ei ole eli sinä valehtelet!
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789524987585
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Voikohan sen tilata oman paikkakunnan kirjakauppaansa ja ostaa sitä kautta :whistle:
Toki voi, jos et suoraan netistä halua tilata. Marssit kirjakauppaan ja sanot, että haluat tilata tämän kirjan. Ota mukaan kirjan nimi ja kirjailija sekä mielellään isbn-koodi.
Okkey...KIITTI...vai tuleeko se halvemmaksi tilata tuolta linkistä :whistle: :wave: ( siis netin kautta)...tarkoittaen nyt postikuluja....
Mä kun olen joskus tilannut kirjan kirjakaupan kautta niin eivät ole perineen postituskuluja.
Mut en tiedä miten toimivat näissä omakustanne jutuissa jos eivät kysesistä firmasta tilaile muita juttuja kun nyt sit sen kirjan vaan.

Onnittelut äidille sekä tyttärelle.

Mä mietin pitkään kun ystäväni teki itsemurhan että olisin kirjoittanut siitä mutta sitten luin Anna-Leena Härkösen kirjan -loppuunkäsitelty- ja totesin että se tarina oli lähes sama mitä multa olis tullu... siis ne kaikki ajatukset...
 
milena
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi ja Miro.:
Sinä olet kova valehtelemaan! Ei sinun tyttö ole mitään kirjaa kirjoittanut! Kysyimme tänään kirjastosta, että onko siellä
tuon nimistä kirjaa kuin kerroit ja meille sanottiin, että ei ole eli sinä valehtelet!

Tuota, oletko ihan tosimielellä tuollaista suoltamassa?

Sinä taidat sitten olla hieman, hmmm..., taidan jättää sanomatta kuitenkin...
 
Kyllä tuo kirja on kirjastossa täällä meidän kunnassa ja muutamassa naapurikunnassa. Ja kirjakauppaan kuulemma tilaavat, kun pyytää. Tyttäreni myy myös itse suoraan kirjaa ja saa siitä itselleen hieman enemmän. Eli voin yv:nä antaa yhteystietoja, jos jotakuta kiinnostaa.

Sunnuntain Savon Sanomissa oli koko sivun juttu tyttärestäni. Ja heti maanantaina oli Iltasanomien toimittaja soittanut. Tyttäreni oli pyytänyt saada hetken miettiä ja soitti mulle, mitä tehdä. Sanoin, että kylmän viileästi kieltäytyy haastattelusta ja niin oli tehnyt.

Tuolla joku tohti epäillä koko kirjan olemassaoloa. Ja tarinaa perheestämmekin pyydettiin. Tyttäreni otti kirjasta ensin varovasti 200 kpl:n painoksen ja ne meni tosi nopeasti. Tilasi sitten 100 lisää ja niitäkin on alkanut meneen ihan kivasti. Tosi iloisesti yllättynyt on ollut.

Valtavasti ihmiset ovat kirjaa kehuneet. Joillakin on omat vanhat, käsittelemättömät menetykset nousseet pintaan.
 
:flower: Onnea tyttärellesi hienosta saavutuksesta, ei voi kun sanoa että vau! =)

Raskas prosessi toipua pikkusiskon menetyksestä, hienoa että hän "löysi" avun kirjoittamisesta. Hänen teoksestaan on varmasti apua myös muille läheisensä menettäneille :flower:
 
Elämänlanka harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
:flower: Onnea tyttärellesi hienosta saavutuksesta, ei voi kun sanoa että vau! =)

Raskas prosessi toipua pikkusiskon menetyksestä, hienoa että hän "löysi" avun kirjoittamisesta. Hänen teoksestaan on varmasti apua myös muille läheisensä menettäneille :flower:
Toivotaan näin! Olen kuullut, että moni enkelityttäreni ystävä sai ylioppilaslahjaksi tuon kirjan. Enkelityttäreni olisi nyt päässyt ylioppilaaksi, jos olisi saanut elää...
 

Yhteistyössä