TYTTÄRENI KIRJA ILMESTYI

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Uskomattoman hieno saavutus :flower: Syystäkin olet ylpeä :flower:

Jos saan kysyä niin minkä ikäinen pikkusisko oli kuollessaan ja millaisessa onnettomuudessa hän kuoli? Varmasti ollut todella rankkaa myös isosiskolle..... :'( :hug:
Tyttö oli viisi viikkoa vaille 10-vuotias jäädessään auton alle.
 
Hieno saavutus!! ja varmasti ollut myös tyttärellesi vapauttavaa saada tarina paperille. Tuli aikamoinen flash back -kokemus itselle kun luin tuon esittelyn: itse kävin liki samanlaisen keskustelun pehetutun kanssa oman pikku-siskon kuoleman jälkeen.
Pitäkää hyvät juhlat! :flower:
 
taitaa jäädä haaveeksi omani...
Ihana kun joku jaksaa kirjoittaa kirjan noinkin vaikeasta aiheesta. Itse olen pöytälaatikkoon kirjoittanut monenlaista mutta eivät taida ikinä kirjaksi asti päätyä.

Onnea tyttärelle hienosta saavutuksesta !
 
samanlaisia haaveita
Onnittelut tyttärelle upeasta suorituksesta!

Omat tuotokseni taitavat jäädä ikuisiksi ajoiksi pöytälaatikkoon.... vai pitäisiköhän ne nyt kaivella esiin...
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Voikohan sen tilata oman paikkakunnan kirjakauppaansa ja ostaa sitä kautta :whistle:
Toki voi, jos et suoraan netistä halua tilata. Marssit kirjakauppaan ja sanot, että haluat tilata tämän kirjan. Ota mukaan kirjan nimi ja kirjailija sekä mielellään isbn-koodi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Voikohan sen tilata oman paikkakunnan kirjakauppaansa ja ostaa sitä kautta :whistle:
Toki voi, jos et suoraan netistä halua tilata. Marssit kirjakauppaan ja sanot, että haluat tilata tämän kirjan. Ota mukaan kirjan nimi ja kirjailija sekä mielellään isbn-koodi.
Okkey...KIITTI...vai tuleeko se halvemmaksi tilata tuolta linkistä :whistle: :wave: ( siis netin kautta)...tarkoittaen nyt postikuluja....
 

Yhteistyössä