Tyttäreni ihastui eilen tähän toppahaalariin ja tahtoo talveksi...mitäs tykkäät?

• Viestiketjun aloittaja haalaria etsimässä
  • Ensimmäinen viesti
haalaria etsimässä
http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=947

Onko vähän liian räikeä? Tuossa sanotaan että pitää kosteutta mutta onkohan ihan tecin tasoa...onko kokemuksia merkistä?

No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
No tätä minäkin nyt pohdin...kun ei ole käyttökokemusta merkistä ollenkaan. On kyllä omiin silmiin tosi räikeä mutta neiti on ihan innoissaan...tyytyisiköhän tuo jos ostaisi pelkät hanskat tuota kuosia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kivan pirteä =)
En ole ollenkaan tajunnut (näin tuoreena äitinä ), että talvihaalarit ovat noin järkyttävän hintaisia :eek:
No ei ne olekkaan. Tavikset käyttää sellasia, jotka maksaa 50 euroa.
Ja joo, mä en käyttäis tuota, jos saisin tuommoisen. Tai kyllä se tossa pihalla menis, mutta on liian räikeä mun silmään.

elviira
Oikein söpö haalari. Voisin ostaa lapselle, jos hinta olisi halvempi. Lapsen ainakin erottaa hyvin vaikka päiväkodin pihalta.

Molon haalarit pitävät vettä, saumatkin on teipattu.

Yhteistyössä