Peesi. Ollaan muutenkin samanlaisia, siis ruumiinrakenteelta ja fyysiseltä kunnolta.Alkuperäinen kirjoittaja Pimmo:No meillä kyllä on mennyt suhtkoht samaan malliin, eli nopeesti ja helposti.
ei kun olin tipoissa puolitoistavuorokautta jolloin supistuksia tuli koko ajan sit yhtäkkiä lapsen sydänäänet romahti 40 liianpitkään jatkuneiden suppareiden takia...onneksi kaikki meni hyvin sit lopulta.olin itse tyhmä olisi pitäny vaatia leikkausta. ja kohdunsuu oli vain 3senttiä lopussakin auki. ja naurettavinta että kuulin toista lasta odottaessani viikolla 20 kuulin että ensimmäinen nelikiloisena ei olisi edes mahtunu mun lantiosta..aatelkaa!! jälkikäteen on hirvittäny koko juttu mitä olisi voinu tapahtuaAlkuperäinen kirjoittaja delfis:Hui! Oliko loppumetreillä lähteny vielä kääntymään?!Alkuperäinen kirjoittaja mä:mulla sama! lekuri nauroi ku sanoin et äiti olisi pitäny leikata nauroi vain ja lopputulos on hätäsektio 36tunnin jälkeen ja siskollani sama homma...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan samalla tavalla. Synnytys pysähtyy väärän tarjonnan takia -> sektio.
Auuuttts!!!Alkuperäinen kirjoittaja mä:ei kun olin tipoissa puolitoistavuorokautta jolloin supistuksia tuli koko ajan sit yhtäkkiä lapsen sydänäänet romahti 40 liianpitkään jatkuneiden suppareiden takia...onneksi kaikki meni hyvin sit lopulta.olin itse tyhmä olisi pitäny vaatia leikkausta. ja kohdunsuu oli vain 3senttiä lopussakin auki. ja naurettavinta että kuulin toista lasta odottaessani viikolla 20 kuulin että ensimmäinen nelikiloisena ei olisi edes mahtunu mun lantiosta..aatelkaa!! jälkikäteen on hirvittäny koko juttu mitä olisi voinu tapahtuaAlkuperäinen kirjoittaja delfis:Hui! Oliko loppumetreillä lähteny vielä kääntymään?!Alkuperäinen kirjoittaja mä:mulla sama! lekuri nauroi ku sanoin et äiti olisi pitäny leikata nauroi vain ja lopputulos on hätäsektio 36tunnin jälkeen ja siskollani sama homma...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan samalla tavalla. Synnytys pysähtyy väärän tarjonnan takia -> sektio.
olkaa ensisynnyttäjät tietoisia oikeudestanne leikkaukseen jos synnytys ei etene!
Toivotaan, että kaikki menee hienosti! No, tottakai menee! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Kiitos kun vastaatte! Näitä on kiva lukea!