Tytöt: Piimppitappi vai anustappi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miramaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miramaria

Vieras
Olen normaali suomalainen 25+ nainen ja omistan pari dildoa. Olen miettinyt, josko pitäisi hankkia anustappi tai sit sellanen "ratsastettava" pimppitappi, hieman saman näkösiä molemmat..

Mulla mies panttaa seksiä eikä varsinkaan haluu peppuun, joten toi nyt olis yksi idis. Niitä on näemmä vaan sen verran isojakin, et vois toimia pimpissäkin yhtä hyvin. Onko kokemuksia näistä..?

Olen normaali suomalainen 25+ nainen ja omistan pari dildoa. Olen miettinyt, josko pitäisi hankkia anustappi tai sit sellanen "ratsastettava" pimppitappi, hieman saman näkösiä molemmat..

Mulla mies panttaa seksiä eikä varsinkaan haluu peppuun, joten toi nyt olis yksi idis. Niitä on näemmä vaan sen verran isojakin, et vois toimia pimpissäkin yhtä hyvin. Onko kokemuksia näistä..?
Oletko koskaan kokeillut yhdistelmää lelu anuksessa ja miehesi penis emättimessä? Henkilökohtaisesti emme kumpikaan pitäneet kokemasta koska miehen oli vaikea mahtua yhtäaikaa, liukua sisällä koska anuksessa oleva väline oli kova, ei joustava eikä myöskään myötäillyt. Ajatuksena se oli paljon kiihottavampi kuin itse aktissa.
Tietenkin jos harrastat masturbaatiota niin silloin anustappi ja dildo ajaa asian kun ei tunge molempia sisäänsä yhtäaikaa.
Ihmettelen hyvin mieheistä näkemystä siitä, kuinka naiset pumppaavat dildoja sisäänsä ikään kuin korvatakseen peniksen. Minusta on paljon nautinnollisempaa hydyntää värinää koko klitoriksen alueella tai vain muutama sentti sisällä. Runkuttaminen ei ole meikäläisen juttu.

Viimeksi muokattu:

Keijo siltä koneelta! Eikö äitisi sanonut, ettei tuollaista saa kirjoitella, vaikka oletkin jo 52 vuotias!

Viimeksi muokattu:
Mulla on eriKOKOISIA anustappeja, homoille tarkoitettuja ilmeisesti mutta runkkaan niihin. Ne kun saa pysymään "pystyssä" niin et voin rauhasssa ratsastaa niihin. Jos tarvetta niin lopuksi pikkusen sormea klittaan ja aivan taivas!!!

Yhteistyössä