Tytöt hoi! Millonkas se rv- testi kandeis tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä oli nämä mun vastaukset siis:
(En ole AP, nyt vasta huomasin että sama nimimerkki)
Toivottavasti näistä apua!

jotta tulos on luotettava missään määrin, ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää ei raskaustestiä kannata tehdä. Jotkut testit lupaavat tuloksen jo 3 päivää ennen kuukautisia, joten jos kova hinku saada tietää tulos, kannattaa tehdä sellanen testi, esim. clearblue

Apteekista saa raskaustestejä.
Näinhän sanotaan että monilla naisilla voi olla/tulla keskenmeno aivan alkuraskaudesta ja sen vuoksi testiä ei kannata tehdä "ennen aikojaan". Eli ns.huomaamattaan tulee keskenmeno ja normaalina kuukautisvuotona raskaus keskeytyy.
Se määrä raskaushormoonia on alussa niin olematonta etei noilla testeillä niitä voi kovin paljoa aikaisemmin tulkita. Neuvolassa mysö sanovat että apteekista ostetut testit ovat yhtä luotettavia kuin verikokeet jos testi on tehty oikein.

Malta mielesi, odota kunnes aika on kypsä testata ja tee testi vasta silloin.
Onnea raskautumiselle!

ovulaatio on YLEENSÄ aina kuukautisten puoli välissä, syöt pillereitä tai et!
Eli jos kuukautiskierto 28päivää, ovulaatio on SUUNNILLEEN 13-15 päivän tienoilla. Toki tämäkin YKSILÖLLISTÄ!

Yleensä raskaus todetaan kun raskausviikkoja 4+ ja silloin tulos on yleensä jo luotettava
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.

Odottavan aika on pitkä, mutta kannattaa odottaa se pari viikkoa ettei tuu turhia pettymyksiä. Plussaonnea

kiitos. :) anteeksi vain etten käsittänyt tuota miksei testi voi näyttää plussaa.. oon vissiin vähän tyhmä. mä luulin et jos oot tehnyt sitä eilen näyttää se jo seuraavana päivänä plussa..

sä kun oot noin fiksu niin voitko sanoa et miten toi ovis juttu? voiks se olla niin et kun pillereitä syöt kolme viikkoa niin sillä ekalla viikolla sulla ovis koska yleensä se on 2viikkoa ennen menkkoja. ja mul on sillä viikolla aina ihme kipuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.

Odottavan aika on pitkä, mutta kannattaa odottaa se pari viikkoa ettei tuu turhia pettymyksiä. Plussaonnea

kiitos. :) anteeksi vain etten käsittänyt tuota miksei testi voi näyttää plussaa.. oon vissiin vähän tyhmä. mä luulin et jos oot tehnyt sitä eilen näyttää se jo seuraavana päivänä plussa..

sä kun oot noin fiksu niin voitko sanoa et miten toi ovis juttu? voiks se olla niin et kun pillereitä syöt kolme viikkoa niin sillä ekalla viikolla sulla ovis koska yleensä se on 2viikkoa ennen menkkoja. ja mul on sillä viikolla aina ihme kipuja.

En mä mikään fiksu oo, mutta testejä on kyllä tullut tehtyä useempiakin ;) Yleensä se ovis on kierron puolessa välissä, mutta joillain voi olla aiemmin tai myöhemminkin. Oviksesta menkkoihin menee kuitenkin se pari viikkoa.

Jos ovis on aikaisemmin niin sitten kiertokin on lyhyempi, mutta siitä oviksesta menkkoihin menee se sama aika
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.

Odottavan aika on pitkä, mutta kannattaa odottaa se pari viikkoa ettei tuu turhia pettymyksiä. Plussaonnea

kiitos. :) anteeksi vain etten käsittänyt tuota miksei testi voi näyttää plussaa.. oon vissiin vähän tyhmä. mä luulin et jos oot tehnyt sitä eilen näyttää se jo seuraavana päivänä plussa..

sä kun oot noin fiksu niin voitko sanoa et miten toi ovis juttu? voiks se olla niin et kun pillereitä syöt kolme viikkoa niin sillä ekalla viikolla sulla ovis koska yleensä se on 2viikkoa ennen menkkoja. ja mul on sillä viikolla aina ihme kipuja.

En mä mikään fiksu oo, mutta testejä on kyllä tullut tehtyä useempiakin ;) Yleensä se ovis on kierron puolessa välissä, mutta joillain voi olla aiemmin tai myöhemminkin. Oviksesta menkkoihin menee kuitenkin se pari viikkoa.

Jos ovis on aikaisemmin niin sitten kiertokin on lyhyempi, mutta siitä oviksesta menkkoihin menee se sama aika

selitän vissiin jotenkinvaikeesti mut mul tuntuu nuooviskivut aina noin pari viikkoo ennen menkkoja eli silloinhan se on ovis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
selitän vissiin jotenkinvaikeesti mut mul tuntuu nuooviskivut aina noin pari viikkoo ennen menkkoja eli silloinhan se on ovis?

Luultavasti silloin. Jos raskautuminen on toiveissa niin ovulaatiotakin voi testata siihen tarkoitukseen tehdyillä testeillä. Jos ei ole oviksen ajankohdasta varma
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
selitän vissiin jotenkinvaikeesti mut mul tuntuu nuooviskivut aina noin pari viikkoo ennen menkkoja eli silloinhan se on ovis?

Luultavasti silloin. Jos raskautuminen on toiveissa niin ovulaatiotakin voi testata siihen tarkoitukseen tehdyillä testeillä. Jos ei ole oviksen ajankohdasta varma

mitä ne maksaa ja mistä niitä saa? eikö muka voi raskautua kuin oviksen aikaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
selitän vissiin jotenkinvaikeesti mut mul tuntuu nuooviskivut aina noin pari viikkoo ennen menkkoja eli silloinhan se on ovis?

Luultavasti silloin. Jos raskautuminen on toiveissa niin ovulaatiotakin voi testata siihen tarkoitukseen tehdyillä testeillä. Jos ei ole oviksen ajankohdasta varma

mitä ne maksaa ja mistä niitä saa? eikö muka voi raskautua kuin oviksen aikaan?

Hei,noin tyhmän ihmisen ei pitäisi lisääntyä joten hus ostamaan kortsuja!!!
 

Yhteistyössä