M
millipilli
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.
Odottavan aika on pitkä, mutta kannattaa odottaa se pari viikkoa ettei tuu turhia pettymyksiä. Plussaonnea
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.
Odottavan aika on pitkä, mutta kannattaa odottaa se pari viikkoa ettei tuu turhia pettymyksiä. Plussaonnea
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.
Odottavan aika on pitkä, mutta kannattaa odottaa se pari viikkoa ettei tuu turhia pettymyksiä. Plussaonnea
kiitos.anteeksi vain etten käsittänyt tuota miksei testi voi näyttää plussaa.. oon vissiin vähän tyhmä. mä luulin et jos oot tehnyt sitä eilen näyttää se jo seuraavana päivänä plussa..
sä kun oot noin fiksu niin voitko sanoa et miten toi ovis juttu? voiks se olla niin et kun pillereitä syöt kolme viikkoa niin sillä ekalla viikolla sulla ovis koska yleensä se on 2viikkoa ennen menkkoja. ja mul on sillä viikolla aina ihme kipuja.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:TOOOOOOOOOODELLA pitkät kaksi viikkoa edessä.
Odottavan aika on pitkä, mutta kannattaa odottaa se pari viikkoa ettei tuu turhia pettymyksiä. Plussaonnea
kiitos.anteeksi vain etten käsittänyt tuota miksei testi voi näyttää plussaa.. oon vissiin vähän tyhmä. mä luulin et jos oot tehnyt sitä eilen näyttää se jo seuraavana päivänä plussa..
sä kun oot noin fiksu niin voitko sanoa et miten toi ovis juttu? voiks se olla niin et kun pillereitä syöt kolme viikkoa niin sillä ekalla viikolla sulla ovis koska yleensä se on 2viikkoa ennen menkkoja. ja mul on sillä viikolla aina ihme kipuja.
En mä mikään fiksu oo, mutta testejä on kyllä tullut tehtyä useempiakinYleensä se ovis on kierron puolessa välissä, mutta joillain voi olla aiemmin tai myöhemminkin. Oviksesta menkkoihin menee kuitenkin se pari viikkoa.
Jos ovis on aikaisemmin niin sitten kiertokin on lyhyempi, mutta siitä oviksesta menkkoihin menee se sama aika
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:Ap: alkaako sinun nimi L kirjaimella?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:selitän vissiin jotenkinvaikeesti mut mul tuntuu nuooviskivut aina noin pari viikkoo ennen menkkoja eli silloinhan se on ovis?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:selitän vissiin jotenkinvaikeesti mut mul tuntuu nuooviskivut aina noin pari viikkoo ennen menkkoja eli silloinhan se on ovis?
Luultavasti silloin. Jos raskautuminen on toiveissa niin ovulaatiotakin voi testata siihen tarkoitukseen tehdyillä testeillä. Jos ei ole oviksen ajankohdasta varma
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:selitän vissiin jotenkinvaikeesti mut mul tuntuu nuooviskivut aina noin pari viikkoo ennen menkkoja eli silloinhan se on ovis?
Luultavasti silloin. Jos raskautuminen on toiveissa niin ovulaatiotakin voi testata siihen tarkoitukseen tehdyillä testeillä. Jos ei ole oviksen ajankohdasta varma
mitä ne maksaa ja mistä niitä saa? eikö muka voi raskautua kuin oviksen aikaan?