tytön vaatteita 44-50cm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
mistä löytäis kevyttoppapuvun/vanuhaalarin? jyväskylästä en ole löytänyt, vaiika olen yrittänyt etsiskellä.. vai löytyykö edes tuolla koolla (tai sinnepäin?)?

noei noin pientä kannata edes ostaa. et tee sillä mitään. osta suoraan vähän runsaampi kokoinen, vaikka 52 ( löytyy joka normi lastenvaateliikkestä tota kokoa jo ). eikä sekään kyllä kauaa mee.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
noei noin pientä kannata edes ostaa. et tee sillä mitään. osta suoraan vähän runsaampi kokoinen, vaikka 52 ( löytyy joka normi lastenvaateliikkestä tota kokoa jo ). eikä sekään kyllä kauaa mee.

Joo, entä jos lapsi syntyy alle 40 cm pitkänä? Tai nippanappa 40cm?

Lahdessa ainakin EMBIA tekee noin pienille vaatteita, siis keskoskokoa. Isoissa kaupungeissa on varmaan joku kauppa mistä saa noin pieniä vaatteita. Kirjota myös nettiin niin voi löytyä sitäkin kautta.

kyllä ne menee yllättävän pitkään jos kyseessä keskonen. meillä meni melkein 8 kuukautta ennen kuin oli kokoa 50

Lindexissä minäkin oon nähnyt ainakin koosta 50cm alkaen aiempina vuosina, mutta nyt ei ollut vielä nuo keväthaalarit tulleet kun viimeksi kävin. Varmaan kohta tulee liikkeisiin jollei jo ole.

Samoin löytyy varmaan KappAhlista, H&M:lta yms.

Miksiköhän niitä edes valmistettais myyntiin jollei kukaan niitä tarviis? :xmas:
Kyllä mä ainakin tykkään pukea lapsen sopivan kokoisiin vaatteisiin, liian iso puku on hankala esim. turvakaukalossa matkustaessa.

Esikoinen syntyi ihan täysiaikaisena rv41 mutta painoi silti vain 2880g joten koon 60cm haalari oli hurjan suuri tosi pitkään.

meidän poika oli 40,5 cm syntyessään. syntyi vuonna 03 ja mistään en löytänyt pieniä kokoja. teetätin ompelijalla. ei ne ollut kalliita 5- 10 ? vaate ja vanupuku oli hiukan alle 20 ?.

Yhteistyössä