Tytön 1v synttärit tuloillaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
Ja kaipaisin vinkkejä tarjoiluun ja koristeluun yms...esikoisen 1v syndeillä oli vain 2 lasta 2-ja 1-vuotiaat...nyt on tullut lapsia lisää ja ovat 3-5v
ikähaarukalla...tartteisko jotain ohjelmaa vai antaako vaan leikkiä keskenään kun itse synttärisankari ei taida vielä osata mitään sen kummempia juttuja....

Laitan tähän muutaman kuvan tekemistäni kakuista(muumikakku on siskon tekemä, muumitalo siinä miun tekemä rumilus) vinkkejä minkälainen kakku ois kiva...kruunu oli ristiäisissä ja tahtoisin kunnon tyttöjuhlat vaaleanpunaisine palloineen yms...

Veljentytön 7v kakku

kummitytön 3v kakku

Pojan 3v kakku

Pojan 4v kakku

Wau hienot kakut :p Meillä on kans kahen viikon päästä tytöllä 1v synttärit :heart: jal apsia on kans tulossa muutama 2-7v,ei meillä olekyl mitään erikoista ohjelmatiedossa,lapset leikkii kun aikuiset juo kahvia :whistle: saa lapsetkin kyl kakkua :D .Meidän neiti kyl osaa jo leikkiä muiden lasten kanssa joten eijää yksin :D
Tarjoilu: mä tilasin sellaisen mansikkakakun jossa on pinkki vaahto ja suklaatekstillälukee ONNE NEA,ja sit ostin koristeita seinille kaikissa luke 1v ja on pinkin :D kahvipöydälle tulee pinkkeja ruusu kynttilöitä ja kaikkea muutakin pinkkea :laugh:
Niin ja sit meillä on kahvipöydässä voileipäkakku,keksejä ja jotain suolaista :wave:

juu osaa siis meillä'kin tyttö jo olla muiden seurassa ja leikkiä, mutta meinasin siis vedettyä ohjelmaa...niin siitä ei varmaan hiffais jos vaikka sanoisin et leikkikää piilosta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
niin ja mä tilaan viel netistä foliopalloja joissa lukee 1v ja on pinkkejä ;) http://www.juhlamaailma.fi/

Milläs sie täytät nuo foliopallot?

Siis ne on jo valmiiksi täytettynä kun haen ne :D en mä muuten ostaisi niitä.

juu ku katoin vaan et ovat puolta kalliimpia täytettynä...ois kiva kyl mut ne kukalliset 1v jutut oli loppuneet...ja saako tuolta postimyynnillä, kun me ei asuta kehä III sisäpuolella :snotty:

Hienoja kakkuja! Meillä kans tytön 1 v- synttärit tulossa ja ajattelin tehdä oikein tyttömäisen Hello Kitty- kakun, kylläkin niin että itse kakku on suklaakakku ja päälle teen vaal. pun. ja valk. marsipaanista Hello kittyn naaman, viikset ja silmät lakusta. Väliin ajattelin vadelmarahkaa.

Muut tarjoilut onkin sitten ihan auki, suolaiseksi teen ehkä pekonimuffineja mutta en ole varma. Ideoita otetaan vastaan! =)

Onko kellään muuten vinkkiä sopisiko tuon suklaa- vadelmakakun kostukkeeksi jokin (laimennettu) alkoholi? Aprikoositäytteisen suklaakakun kostutusta olen joskus maustanut tilkalla rommia mutta ei oikein taida käydä vadelman kanssa... Meille siis pelkkiä aikuisia tulossa.

Yhteistyössä