Tytölle pirteä ja reipas nimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Reija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";22611478]Mitä reipasta ja pirteetä on Matildassa, Eddassa tai Camillassa??!! Ziisus.[/QUOTE]

Ihan yhtä paljon kuin Samuelissa, Miossa tai Joakimissa. Mulla on ihan erilainen käsitys pirteydestä...

[QUOTE="aloittaja";22611500]Anteeksi, mutta ei yhtään kivaa nimeä. TIEDÄN, olen nirso! :D Muutama ihana nimi on tullut, mutta ne on jonkun ystävän tai sukulaisen lapseni nimiä.[/QUOTE]

Kuule etsipä sitten ihan itse jostain opuksesta tai netistä se nimi. Jos ei noista muka mikään ole hyvä.

[QUOTE="vieras";22611504]No mikkä on ollut hyviä, itetää vähän minkä tyylisistä tykkäät, yksi Siiri nyt ei paljon kerro.[/QUOTE]

Esim. Inari, Louna, Inka, Ilona.

[QUOTE="huh";22611511]Kuule etsipä sitten ihan itse jostain opuksesta tai netistä se nimi. Jos ei noista muka mikään ole hyvä.[/QUOTE]

Tietääkseni saan täällä kysellä nimiä, eikä se ole sinulta pois. Olisiko pitänyt heti valita ehdotetuista joku? Ehkäpä juuri joku sinun ehdottoma? Ketjua ei ole pakko lukea tai siihen vastata jos noin paljon hermostuttaa.

No jos olisi joku nimi mistä ite tykkäisin niin tekisin niin että laittaisin toisen nimen viivalla, jos ei sen takia viitti että tutulla on samanniminen esim. Louna-Tuuli

MINEA on tosi yleinen, kun huudat tenavaasi 5 muuta räkänokkaa kääntääpään :)

1960-79 0 18 18
1980-99 0 170 170
2000-09 alle 5 1207 alle 1212
2010 0 217 217
Yhteensä alle 5 1620 alle 1625

Yhteistyössä