Tytölle harvinainen nimi hakusessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 6+1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pieras";27278079]Lapsimäärästä ja uskonnollis sävytteisistä pojan nimistä voi päätellä jotain...[/QUOTE]

En ole lestadiolainen jos siihen viittaat. Nooa Samuel on vain kaunis nimi vaikka nyt raamatullinen oliskin. Toi Noona olis siksi kiva kun olis niinku Nooan naispuoleinen vastike.

Olet jo toinen jolle jostain syystä nimimerkkini on ongelma (??). Olen kuuden lapsen äiti ja odotan seitsemättä. ( eli 6 + 1 )Ja raskauteni on todellakin jo hyvää matkaa jo yli puolen välin jolloin yleensä rv 20 jolloin voidaan nähdä sukupuoli.

:laugh: OOOkei...sori, nyt mä ymmärsin ihan väärin. Elä hyvä immeinen nyt vetä hernettä nekkuun...it's all my fault, hon. Mä ihan vilpittömästi kysyin koska aattelin josko ultra olis tänä päivänä sen verran kehittynyt...? mene ja tiedä..nyt tiedän.:hug:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Mirkkis";27278187]Älä sit vaan laita Melenaa (lat. veriripuli). Joku tehnyt tämän moka ja ristinyt lapsensa näin tietämättään I hope...[/QUOTE]

Siis joskus ihastelin tota nimeä, mutta kun luin mitä tarkottaa niin kiitos ei :(

Yhteistyössä