Tytöt tuumasivat että en saa värjätä hiuksia mustaksi

vieras
Älä värjää! Sul on ihanan väriset hiukset. Mustaa on niin vaikea saada sit kokonaan poies. Mun piti ihan kasvattaa väri ulos kun se ei värinpoistoillakaan lähtenyt. Toki olin sitä ennen värjännyt hiuksia mustaksi vuosia aina parin kuukauden välein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä värjää! Sul on ihanan väriset hiukset. Mustaa on niin vaikea saada sit kokonaan poies. Mun piti ihan kasvattaa väri ulos kun se ei värinpoistoillakaan lähtenyt. Toki olin sitä ennen värjännyt hiuksia mustaksi vuosia aina parin kuukauden välein.
Kiitos,onhan se kaunis väri mutta kaikkeen kyllästyy.En mä tienntkään, että musta on noin työläs lähtemään :eek:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ne oranssit käy syn silmiin täydellisesti kun on vastaväri.
Kiitos mutta vaihtelua kaipaisin ja ainut on musta mitä en ole kokeillut.Kiehtoo kovasti.
No hius on uusiutuva luonnonvara. Kyllä mustakin tollasia vaaleansinisiä silmiä varmaan korostaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä värjää! Sul on ihanan väriset hiukset. Mustaa on niin vaikea saada sit kokonaan poies. Mun piti ihan kasvattaa väri ulos kun se ei värinpoistoillakaan lähtenyt. Toki olin sitä ennen värjännyt hiuksia mustaksi vuosia aina parin kuukauden välein.
Kiitos,onhan se kaunis väri mutta kaikkeen kyllästyy.En mä tienntkään, että musta on noin työläs lähtemään :eek:
Ainakin mun tukasta. Mun hiuslaatu on semmonen liukas ja kiiltävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä värjää! Sul on ihanan väriset hiukset. Mustaa on niin vaikea saada sit kokonaan poies. Mun piti ihan kasvattaa väri ulos kun se ei värinpoistoillakaan lähtenyt. Toki olin sitä ennen värjännyt hiuksia mustaksi vuosia aina parin kuukauden välein.
Kiitos,onhan se kaunis väri mutta kaikkeen kyllästyy.En mä tienntkään, että musta on noin työläs lähtemään :eek:
Ainakin mun tukasta. Mun hiuslaatu on semmonen liukas ja kiiltävä.
Taitaisi jäädä vielä tiukempaan minun pörhöseen tukkaan :kieh:
 
vieras
Sit kun tein niit värinpoistoja. Niin juurihan tuli tietty ihan kusenkeltaiseksi ja sit vähiten värjääntynyt hiusosa jännän mustanoranssiksi ja latvat pysy aina mustina.

Mut ehkä kevytväri tai väripesu ei ota niin tiukasti kiinni. Jos siis mustaa haluat koittaa. Mut kestoväri on ainakin aika tappava, varsinkin kun juurikasvua pitää värjätä aika usein jos oma hius on vaalea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sit kun tein niit värinpoistoja. Niin juurihan tuli tietty ihan kusenkeltaiseksi ja sit vähiten värjääntynyt hiusosa jännän mustanoranssiksi ja latvat pysy aina mustina.

Mut ehkä kevytväri tai väripesu ei ota niin tiukasti kiinni. Jos siis mustaa haluat koittaa. Mut kestoväri on ainakin aika tappava, varsinkin kun juurikasvua pitää värjätä aika usein jos oma hius on vaalea.
Kiitos näistä tiedoista =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Annatko tyttärien värjätä myös :whistle:
Luulen, että esikoinen vastustaa tätä kateuden vuoksi :whistle: ;)
sillä kysyinkin. Ajattelin, että värimuutos voisi lisätä sitä..
miks mä en saa, kaikki muutkin saa- levyn pyörintätiheyttä.

;)
:D levy taitaisi soida aika tiuhaan.Tyttären luokalle on tullut uusi oppilas,romani.Hänellä on sitten kauniit tummat hiukset ja se lisäsi taas vettä myllyyn |O
 
Esikoisen luokalla kuulemma KAIKKI muut meikkaa( No tämä ei ole kyllä totta, pari tyttöä meikkaa kyllä.) Piilotin oman meikkipussini tämän tiedon saatuani. Hajuvesipulloa en tajunnut jemmata.
" Pienen " kokeilusuihkuttelun jälkeen tuoksuu meidänkin wc kerrankin kukkasilta.
En tiedä paljonko sitä on suihkittu, sillä tuoksu tuntuu yhä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Esikoisen luokalla kuulemma KAIKKI muut meikkaa( No tämä ei ole kyllä totta, pari tyttöä meikkaa kyllä.) Piilotin oman meikkipussini tämän tiedon saatuani. Hajuvesipulloa en tajunnut jemmata.
" Pienen " kokeilusuihkuttelun jälkeen tuoksuu meidänkin wc kerrankin kukkasilta.
En tiedä paljonko sitä on suihkittu, sillä tuoksu tuntuu yhä.
:D tunnen jopa nenässäni pientä kutinaa kuvitellessani "pienen tuoksun"

Meillä on kausittaista se meikkauksen vinkuminen.Tyttö oli kyllä kokeillut luomiväriä...sinistä :whistle: ja lopputulos oli aika karmea.Kävi kyllä nopeaa pesemässä luomensa sen jälkeen.

Tyttäreni parhaista kavereista toinen meikkaa välillä paljonkin.Tuntuu ihan kauhea liian aikaiselta se homma :eek:
Ripsiväriä on kyllä kokeillut meidänkin esikoinen mutta ei sitä vielä tule käyttämään :whistle:
 

Yhteistyössä