Tytön huoneen kalusteiden tuunausta (kuvia) + kaipaan vinkkejä sängyn maalaukseen.

Mä oon niin ylpeä itsestäni =) Ekaa kertaa ikinä edes maalasin ja ihan hienot noista tuli vaikka itse sanonkin. Tuoleissa vielä maalarinteipit kiinni, kun maalaan keltaiset osat huomenna vielä toiseen kertaan. Joo tiedän että keskeneräistä ei pitäisi esitellä, mut oon niin malttamaton!!!

Ostin kalusteet huuto.netistä. Pöytä ja tuolit eri myyjiltä. Moi vaan jos joku tunnistaa omikseen =)

Ennen:

Jälkeen:

Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Mun mielestä on ihan kivan näköiset, munkin pitäis metsästää lasten huoneeseen jostain pöytä ja tuolit :whistle:
Lidlissä olis ollut vähän aikaa sitten myynnissä just tollaiset pienet tuolit ja pöytä. Vähän harmittelin kun olin ehtinyt ostamaan jo nuo ja niihin maalit. Tuli meinaan kalliimmaks :/

Seuraavaksi olisi tulossa käsittelyyn sänky. Ajattelin maalata sen kokonaan valkoiseksi (nyt lakattu mänty) ja päätyihin voisi tehdä jotain tolla samalla keltaisella värillä. Mut mitä? Vinkkejä otetaan vastaan =)

mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Seuraavaksi olisi tulossa käsittelyyn sänky. Ajattelin maalata sen kokonaan valkoiseksi (nyt lakattu mänty) ja päätyihin voisi tehdä jotain tolla samalla keltaisella värillä. Mut mitä? Vinkkejä otetaan vastaan =)
Mä voisin maalata kuvioita jollain sabluunalla tai sitten koko päädyn keltaiseksi ja katsoisin siihen niitä "siirtokuvia" ne voi sitten vaihtaa jos kyllästyy

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mä voisin maalata kuvioita jollain sabluunalla tai sitten koko päädyn keltaiseksi ja katsoisin siihen niitä "siirtokuvia" ne voi sitten vaihtaa jos kyllästyy
Tota sabluunaa miettin itsekin. Täytyis vaan keksiä joku kiva aihe ja kuva. Sellainen jossa kuvan sisällä ei ole ääriviivoja, koska kuvahan tulee sitten kokonaan yhdellä värillä. Mitä noi siirtokuvat on? Mistä niitä saa?

vieras
oon törmänny sellasiin tapettikuvioihin ,kostutetaan ja kiinnitetään.Oli jossain netti kaupassa , askartelu puolella. Vois mahdollisesti käydä,( noi tribaalikuviot oli kyllä tosi ihania.)

vieras
noita tapettikuvioita on ihan rautakaupassa (k-raudasta mä ostin) sitten on niitä seinätarroja
www.lastenhuone.fi on jotain ja
http://www.sisustustarrat.fi/epages/GPL.sf tuolla

googleta sisustustarrat niin löytyy

Ainakin Bauhausissa mä olen nähnyt noita sabluunoita ja ihan varmasti siellä on muitakin juttuja. Jos ko. liikettä ei ole lähistöllä niin toivottavasti jossain muussa rautakaupassa on.

Tai laita siihen joku teksti :) Tyyliin Sweet dreams tai sama suomeksi, tai Hyvää yötä tms. Tässä esimerkki: http://www.livinki.fi/cufs2/600x400/pub/files/tuotekuvat/princess.jpg

Yhteistyössä