Tytärtä kiusatattu koulussa, koska olemme muka köyhiä?! Olemmeko teistä köyhiä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yh-mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä mä luulen että se yhdistetään tohon yh-perheeseen tai sit kerrostaloon. Millaisella alueella asutte? Asuvatko muutkin kerrostaloissa vai omakotialueilla?

Ja kun oikeesti noissa nälvimisissä ei ole perää, niin tuskin kauaa jaksavat louskuttaa.

Kun itse olin lapsi me asuttiin "hienostoalueella" omakotitalossa. Kaikki muutkin asui omakotitaloissa ja ei näkynyt yksinhuoltajia (tämän varmasti selittää se että talot meidän alueella on aika kalliita yhden aikuisen taloudelle maksaa). Toisen alueen kanssa yhteiselle yläasteelle mennessä oikein yllätyin kuinka paljon yksinhuoltajien lapsia siellä oli ja että lapsetkin asuvat kerrostaloissa. Ja kyllä ajattelin että nuo ovat varmaan köyhiä ja heillä on vaikeaa, kun elävät noin. En ketään kiusannut kuitenkaan.

Ehkäpä kiusaajat ei oikein vielä hahmota millaista elämä voi olla, ja kyllä tämän vielä yläasteikäiseltä voi ymmärtääkin. Ketään ei tietenkään silti saa kiusata. Aivan turhia juttuja nämä kuitenkin ovat. Sekä ap:n että tyttären syytä olla ylpeä elämästään, minusta ainakin kuulostaa kivalta ja normaalilta. Leuat pystyyn vaan! :)

Yhteistyössä