Tytär 4v. haluis alottaa syksyllä luistelun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dynis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dynis

Vieras
Mutta en löytänyt netistä kuin Turun Riennon sivut. Turussa siis asutaan. Ja iso bonus olis jos olis Impivaaran jäähallissa. Osaako kukaan neuvoa mistä löytäisin tietoa? Siis taito- tai muodostelmaluistelu on unelmana.

Taitoluistelu aika rankkaa jo pienenä. Kymmenen vuotiailla 5-6 krt/vko harkat. Osaako tyttö jo luistella? Meillä nuorin kävi viime talven yhden jääkiekkoseuran luistelukoulussa ja tykkäsi kovasti, siellä oli myös tyttöjä mukana.

Mun tyttö oli 5-vuotiaana Turun Riennon luistelukoulussa ja tykkäsi kovasti. Opetus oli tosi hyvää ja innostavaa, suosittelen! Tyttö oli siellä vain vuoden, koska autottomalle kävi hankalaksi tuo kulkeminen Impivaaraan. Turun Ringetellä on myös kai jokin luistelukoulu, kannattaa googlettaa.

Mun kokemuksen mukaan noi seurojen luistelukoulut on sellaisia, että lapsen pitää osata jo itse pysyä pystyssä, luistella ja nousta kaatumisen jälkeen ylös ennenkuin menee mukaan näihin luistelukouluihin. Menee rahat hukkaan jos lykkää eka kertaa luistimilla olevan lapsen tuonne sekaan, ei siellä kukaan opeta luistelun alkeita ja kannattele kainaloista.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mun kokemuksen mukaan noi seurojen luistelukoulut on sellaisia, että lapsen pitää osata jo itse pysyä pystyssä, luistella ja nousta kaatumisen jälkeen ylös ennenkuin menee mukaan näihin luistelukouluihin. Menee rahat hukkaan jos lykkää eka kertaa luistimilla olevan lapsen tuonne sekaan, ei siellä kukaan opeta luistelun alkeita ja kannattele kainaloista.

Meillä poika ei todellakaan osannut luistella yhtään kun aloitti. Jäähallissa oli sellaisia tukia minkä kanssa ensin kävelivät eteenpäin. Ylösnousemiset harjoteltiin, jarrutuksia, takaperin luistelua jne. Nyt meillä luistellaan täyttä häkää ja kovasti jo odottaa koska taas alkaa luistelukoulu. Syyskuussa alkoi luistelukoulu, kuukauden sai käydä ilmaiseksi. Lokakuun alusta huhtikuun loppuun maksoi 50?, ei paha kun laskee paljonko kertamaksuksi tulee. Suosittelen.

Yhteistyössä