Tytär ja äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henri

Vieras
Onko kenellekkään muulle tapahtunut vastaavaa, että tietämättänne olette olleet sängyssä, sekä tyttären, että äidin kanssa.
Minä tapailin muutaman kerran erästä nuorta naista noin kaksi vuotta sitten ja harrastettiin seksiä, kuten pitääkin, mutta tuota tapailua ei kestänyt kauaa, vaan se loppui siihen muutamaan kertaan aivan itsestään.
Nyt muutama viikko sitten tapasin yhden todella hyvän näköisen vähän alle viisikymppisen naisen ja menimme sänkyyn samana iltana. Olemme tapailleet sen jälkeen aina silloin tällöin ja pitää sanoa, että tämä nainen on aivan yliveto sängyssä ja todella hyvän näköinen myös alastomana.
Viime viikolla paljastui erään tuttavan kautta, että tämä nainen on minun aikaisemman tyttöystävän äiti.
Mitähän minun pitäisi nyt tehdä. kerronko sen hänelle vai lopetanko tapailun, koska uskon, että jossain vaiheessa se myöskin tavalla tai toisella paljastuu myös hänelle.

ainakin kannattaa käydä nusasemassa tulevaa anoppia niin tietää miltä se oma vaimokulta tuntuu sit reilun 30 vuoden kuluttua. jos anoppi on huono niin sit pitää vaihtaa vaimoa joko heti tai ainakin lähitulevaisuudessa.

... olen nainen ja kävin niin päin, että ensin nuorena, 17v, olin pojan kans ja sitten kolmekymppisenä seurustelin isän kanssa... ei kiva paketti. Paitsi että ne molemmat oli helvetin hyviä rakastajia!!!

Joo, sun täytyy ehdottomasti pitää äidin ja tyttären kanssa
ryhmäseksi päivä.Nussit molempia vuoronperään,annat niiden imeä munaasi ja imeä sinusta kaiken sperman.
Ja kai se äiti haluaa maistaa miltä tyttären pillu maistuu, toki tyttärenkin pitää nuolla äitinsä pillua.Sinä voit nussia tytärtä
takaapäin ja äiti on jalat levällään tytön edessä niin tytön on siinä samalla hyvä nuolla äidin liukasta pillua.Ja kai sinä siinä samalla nussit tyttöä myös peräreikään.Ole mies,tee näin.

Olin silloin 38v,tapaisin noin 30v eronneen naisen yhdessä oltiin seksiä oli tietysti.Kävimme myös naisen vanhemmilla selvisikin että äiti olikin äitipuoli,onko niin että naiset ovat kateellisia kun äitipuoli alkoi vietellä minua, minä nain hänen kanssa teki kyllä hyvää mutta oli lopulta jätettävä molemmat naiset.

Irlannissa kävi näin. Äiti 42, tytär 19.

Ensin antoi äiti, sitten tytär. Ei tosin samaan aikaan eikä edes tienneet toistensa puuhista. Mitähän tytär olis tuuminut jos tietäs suudelleensa miestä jonka suuhun äiti oli edellisiltana kussut.

Yhteistyössä