tyrmäystippojen uhri

  • Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti
jeb
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Sen verran vielä sanon, että kerro oikeesti ihmeessä miehellesi niin pian kun vaan mahdollista. Se uskottavuus voi mennä mitä kauemmin odotat. Näytä sille kaikki sairaalan raportit jne, niin auttaa häntäkin uskomaan. Salailu on vielä pahempaa tommosessa tilanteessa.
mitään raportteja saa mukaan viikonloppuisin sairaalasta. sihteerit on vain arkisin töissä. kirjoittaa sanelut puhtaaksi viikolla!!!!
Ensiavussa sihteerit on myös viikonloppuisin ja iltaisin töissä.


jaa no itse olen hussissa töissä eikä täälä kyllä sihteereitä näy viikonloppuisin! eiku hetkinen taitaa olla tuolla alhaalla yks joka on leikurin ja ea polin yhteinen mutta ei se kyllä ala kirjottaan kenellekkään kotiin mukaan mitään papereita tapahtuneesta. siirto potilaille (osastosiirrot) kirjoittaa paperit matkaan.
 
jebs
tainnu ap banna menemään ja nyt kaduttaa ja miettii että valehteklee miehelle tän saman tarinan. testaa täällä ensin menisikö läpite. no voin kertoa ei mene. keksi joku toinen.
 
jebs
Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
samana päivänä saa epikriisiäkään kotiin. se tulee jälkikäteen!!
mä sain epikriisin kotiin lähtiessäni kun sain keskenmenon. oli sairaalassa 16 h.
et varmaan riippuu tämäkin asia tilanteesta.
16h on vähän eri kun se että on joutunut sinne aamusella ja pääsee pois aamusella.
 
tiedän myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja labra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minä sain ihan ensimmäisen yön aikana verikokeiden tulokset kun olin sairaalassa. Mutta silti luulen, että tämä tarina ei pidä paikkaansa alkuunkaan. :/

saaha sitä esim perusverenkuvan saqmana päivänä. samoin alko testin seerumista samana päivänä mutta ei huumeseuloja tule samantien eikä myöskään mitään sp tautitestejä kun ne meen viljelyyn.
No huumeseula multa otettiin... Ja tulokset sain samana yönä.
Joo, kyllä saa huume seulan samana yönä!
 
Suzyanne
Onhan tarinassa aukkoja ja epäselvyyksiä, sitä ei käy kieltäminen. Mutten kuitenkaan lähtisi provoksi sen perusteella epäilemään, ap ei varmaan muista juuri mitään, lisäksi järkytys yms., helposti voi mennä kellonajat sekaisin.

Ap:lle tosi paljon voimia ja jaksamista, minusta kannattaisi ilman muuta kertoa miehellesi tapahtuneesta. :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Typeriä kirjoituksia täällä :headwall:

Onko kenelläkään käynyt mielessä, että ap voisi olla todella sekaisin jo pelkästä raiskauksesta ja halusi sen purkaa johonkin? Toisaalta olen itse raiskauksen uhri, joten eipä olisi siinä tilassa mitenkään tullut mieleen tulla nettiin kirjottamaan asiasta. Minua ei huumattu silloin eikä minulla ollut yhtään alkoholia veressä.

Kyllähän tämä hiukan provoltakin voisi vaikuttaa, mutta aina voi ajatella asioita monilta eri kanteilta kuin lähteä suorilta soitellen sotaan.
Jos ap:lle on tehty raiskaustutkimus, siitä saa tiedot myöhemmin. En muista kauanko menee. Samoin sukupuolitestit otetaan. Niistäkin saa vastaukset noin viikon parin sisään.
Sukupuolitestit?
Ajatuskatkos, sukupuoliTAUTItestit :)

Ap, kyllä kertoisin miehelleni.
 
mn
Alkuperäinen kirjoittaja jebs :
Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
samana päivänä saa epikriisiäkään kotiin. se tulee jälkikäteen!!
mä sain epikriisin kotiin lähtiessäni kun sain keskenmenon. oli sairaalassa 16 h.
et varmaan riippuu tämäkin asia tilanteesta.
16h on vähän eri kun se että on joutunut sinne aamusella ja pääsee pois aamusella.
niin mut täshän puhuttiin siit et samana pvä ei saa epikriisiä mukaansa. sitä vaan tarkoitin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Virtsasta tehdyssä seulassa (lääke- ja huumeseula, laaja) menee 3-4 työpäivää. Pelkän bentsodiatsepiinien seulonnsassa menee 1-3 työpäivää.
Miten mie sit sain huumeseulan ja bentsojen tuloksen samana yönä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Virtsasta tehdyssä seulassa (lääke- ja huumeseula, laaja) menee 3-4 työpäivää. Pelkän bentsodiatsepiinien seulonnsassa menee 1-3 työpäivää.
Miten mie sit sain huumeseulan ja bentsojen tuloksen samana yönä?
Kaipa noissakin voi olla poikkeuksia. Laboratoriokäsikirjasta poimittuja aikoja.
 
...
Jos kerran havahdut pysäkille siihen, ett aamuvirkut yrittää saada sua hereille ja soittivat piipaa-auton, ni etkö sä nähny tätä saattajaa sit?

Modet: Kandee ehkäpä tarkastaa onko tässä ketjussa useampiki kirjotus samalta henkilöltä..

Mutta mikä pistää valehtelemaan tällasta?
 
owefnv
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Virtsasta tehdyssä seulassa (lääke- ja huumeseula, laaja) menee 3-4 työpäivää. Pelkän bentsodiatsepiinien seulonnsassa menee 1-3 työpäivää.
Miten mie sit sain huumeseulan ja bentsojen tuloksen samana yönä?
Kaipa noissakin voi olla poikkeuksia. Laboratoriokäsikirjasta poimittuja aikoja.
Seula on ihan eriasia kuin pikatestin antama plussa joillekkin aineryhmille.

 
Meinasin eka tulla sanomaan et kai ne anto katumuspillerin jälkiehkäisyksi ettet nyt raskaaksi tuosta tule, jos raiskasi tuskin käytti kondomia joten siemenneste näyte kai kanssa otettiin jotta saa dna:n jotta tekijä saadaan tuomittua jne

Mutta tässä kyl oli muutama sekava juttu, alussa muistaakseni oli että lanssilla menit sairaalaan sieltä dösäpysäkiltä niin tuskin kai lenkkeilijä mukaan lanssiin lähtenyt ja sit tais olla muutakin että tosiaan kuulostaa provolta mikä ei tosiaan ole kivaa jos näin oikeasti on päässyt käymään. Näitähän kyllä tapahtuu elävässä elämässä ja sen asian kanssa on hankala elää loppu elämä mutta jotenkin selviää kuitenkin eteenpäin päivän kerrallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja labra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voimia tosiaan ap:lle, jos noin on käynyt. Valitettavasti vain verikokeiden tuloksia ei samana aamuna kyllä saa...
Eihän niitä kovin äkkiä saakaan. Voisiko ap:lla olla esim. ajantaju vähän hakusalla?
Kyllä minä sain ihan ensimmäisen yön aikana verikokeiden tulokset kun olin sairaalassa. Mutta silti luulen, että tämä tarina ei pidä paikkaansa alkuunkaan. :/

saaha sitä esim perusverenkuvan saqmana päivänä. samoin alko testin seerumista samana päivänä mutta ei huumeseuloja tule samantien eikä myöskään mitään sp tautitestejä kun ne meen viljelyyn.
No huumeseula multa otettiin... Ja tulokset sain samana yönä.
Uskon, minulta on otettu 2v sitten huumeseula, vaikka siis ei ollut mitään tapahtunut yms. Enkä ole koskaan huumeita käyttänyt. Ja sain siis tulokset n. puoli tuntia näytteenannon jälkeen.
 
lisko
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Ihmettelen suuresti että joku on sairaalassa vastannut sun puhelimeen. Sorry vaan, mutta sitä ei saa tehdä...
Hmmm.. eli henkilö joka huumaa mut tyrmäystipoilla, pahoinpitelee ja raiskaa mut -- välittäis silti siitä että sairaalassa ei saa käyttää kännykkää..
Eli sä hukkasit puhelimesi? Vai tulkiko se raiskaaja sun mukaan sairaalaan?
Sairaalan papereissa lukee että mulla on ollut saattaja. Puhelimeni ei ole ollut hukassa.
Mummot ja ambulanssi? Mistä tähän nyt saattaja on ilmestyny?
 
Joillekin valopäille tiedoksi, että verikokeitten tuloksia saa ainakin jopa samantien - en tiedä miten kauan menee tutkia mitäkin, mutta päivystyksessä käydessä olen odottaessa saanut verikoetulokset ja sairaalassa/osastolla ollessakin aamulla otetut verikoetulokset on saanut saman aamun/aamupäivän aikana. Eri käytäntö siis, jos menet peruskäynnille labraan jonkin seikan takia ja tilanne ei ole akuutti, menee verikoetuloksissa useampikin päivä ( = näin myös itselläni, vaikka samat asiat katsovat mitä ovat katsoneet osastolla ollessakin)
 
Tuota saattajaa en ymmärtänyt että kuka se sitten oli, mutta se ei tässä ole oleellista jos on tapahtunut raiskaus ja tyrmäystipat vielä. Ei yhtään kiva juttu :/ Toivottavasti asia selviää ja ei siinä auta kuin olla rehellinen miehellesikin ja toivoa siltä ymmärrystä. Toki näissä jutuissa on aina "lieventäviä" asianhaaroja jolloin uhri saatetaankin nähdä syyllisenä.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Joillekin valopäille tiedoksi, että verikokeitten tuloksia saa ainakin jopa samantien - en tiedä miten kauan menee tutkia mitäkin, mutta päivystyksessä käydessä olen odottaessa saanut verikoetulokset ja sairaalassa/osastolla ollessakin aamulla otetut verikoetulokset on saanut saman aamun/aamupäivän aikana. Eri käytäntö siis, jos menet peruskäynnille labraan jonkin seikan takia ja tilanne ei ole akuutti, menee verikoetuloksissa useampikin päivä ( = näin myös itselläni, vaikka samat asiat katsovat mitä ovat katsoneet osastolla ollessakin)
saa toki jotakin kokeita samantien!!! mikä on niin vaikeaa tässä ymmärtää? on kokeita joiden valmistuminen vie aikaa ja on kokeita joiden tuloksen saa heti!!!
 

Yhteistyössä