tyrmäystippojen uhri

  • Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Voimia ap:lle, jos tämä on totta, mitä vahvasti epäilen...

Mistä lähtien verikokeiden tuloksissa on lääkkeiden kauppanimiä käytetty?
Ehkä siinä vaiheessa kun tulokset saa samantien. Oikeassa elämässä niiden saaminen kestää vähintään joitakin päiviä.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Typeriä kirjoituksia täällä :headwall:

Onko kenelläkään käynyt mielessä, että ap voisi olla todella sekaisin jo pelkästä raiskauksesta ja halusi sen purkaa johonkin? Toisaalta olen itse raiskauksen uhri, joten eipä olisi siinä tilassa mitenkään tullut mieleen tulla nettiin kirjottamaan asiasta. Minua ei huumattu silloin eikä minulla ollut yhtään alkoholia veressä.

Kyllähän tämä hiukan provoltakin voisi vaikuttaa, mutta aina voi ajatella asioita monilta eri kanteilta kuin lähteä suorilta soitellen sotaan.
Jos ap:lle on tehty raiskaustutkimus, siitä saa tiedot myöhemmin. En muista kauanko menee. Samoin sukupuolitestit otetaan. Niistäkin saa vastaukset noin viikon parin sisään.
Voimia tosiaan ap:lle, jos noin on käynyt. Valitettavasti vain verikokeiden tuloksia ei samana aamuna kyllä saa...
Niinpä. Kun tosi harvoja tutkimuksia tehdään päivystyksenä (eli öisinkin jos tarvitaan) ja niissäkin kestää yleensä pari tuntia ennen kuin tulokset tulee eli aika nopeesti olisi saanut tietää tulokset. ja sit vielä se että miksi olisi annettu lääkkeen kauppanimi, vähän sama että jos verestä olisi löytynyt vaikka parasetamolia, niiin tuskin lääkäri olisi sanonut että verestä löytyi Panadolia, joka on vaan yksi tuotemerkki.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Typeriä kirjoituksia täällä :headwall:

Onko kenelläkään käynyt mielessä, että ap voisi olla todella sekaisin jo pelkästä raiskauksesta ja halusi sen purkaa johonkin? Toisaalta olen itse raiskauksen uhri, joten eipä olisi siinä tilassa mitenkään tullut mieleen tulla nettiin kirjottamaan asiasta. Minua ei huumattu silloin eikä minulla ollut yhtään alkoholia veressä.

Kyllähän tämä hiukan provoltakin voisi vaikuttaa, mutta aina voi ajatella asioita monilta eri kanteilta kuin lähteä suorilta soitellen sotaan.
Jos ap:lle on tehty raiskaustutkimus, siitä saa tiedot myöhemmin. En muista kauanko menee. Samoin sukupuolitestit otetaan. Niistäkin saa vastaukset noin viikon parin sisään.
Sukupuolitestit?
 
jeb
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Mä en ole missään vaiheessa sanonut päässeeni aamulla sairaalasta pois, enkä ole sanonut saaneeni verikokeiden tuloksia aamulla.
no sanoithansä että kaveri haki sut aamulla pois! ja sanoit että sait tietää että veressä oli sitä lääkettä.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Mä en ole missään vaiheessa sanonut päässeeni aamulla sairaalasta pois, enkä ole sanonut saaneeni verikokeiden tuloksia aamulla.
Mistä siis tiesit mitä sinulle on annettu?
koska sairaanhoitajana pakko sanoa että tulee erinimityksellä nuo lukemaan labrakokeiden tuloksina.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Mä en ole missään vaiheessa sanonut päässeeni aamulla sairaalasta pois, enkä ole sanonut saaneeni verikokeiden tuloksia aamulla.
Sä olet vielä sairaalassa? Silloin tuo "mieheni saapui tänään työmatkalta ja on huomannut etten ole oma itseni" on kyllä vuoden vähättely...
 
Sen verran vielä sanon, että kerro oikeesti ihmeessä miehellesi niin pian kun vaan mahdollista. Se uskottavuus voi mennä mitä kauemmin odotat. Näytä sille kaikki sairaalan raportit jne, niin auttaa häntäkin uskomaan. Salailu on vielä pahempaa tommosessa tilanteessa.
 
dd
Olikohan tää joku testi että meneekö täällä läpi ja jos menee niin menee sit varmaan ap:n miehellekin. Jäljet jaloissa ym. pitää kuitenkin selittää jotenkin.. ja olen pahoillani jos oikeasti tapahtunut, mutta jo se että verestä löytyi sitä lääkkeen kauppanimeä, haisee..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voimia tosiaan ap:lle, jos noin on käynyt. Valitettavasti vain verikokeiden tuloksia ei samana aamuna kyllä saa...
Eihän niitä kovin äkkiä saakaan. Voisiko ap:lla olla esim. ajantaju vähän hakusalla?
Kyllä minä sain ihan ensimmäisen yön aikana verikokeiden tulokset kun olin sairaalassa. Mutta silti luulen, että tämä tarina ei pidä paikkaansa alkuunkaan. :/
 
labra
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voimia tosiaan ap:lle, jos noin on käynyt. Valitettavasti vain verikokeiden tuloksia ei samana aamuna kyllä saa...
Eihän niitä kovin äkkiä saakaan. Voisiko ap:lla olla esim. ajantaju vähän hakusalla?
Kyllä minä sain ihan ensimmäisen yön aikana verikokeiden tulokset kun olin sairaalassa. Mutta silti luulen, että tämä tarina ei pidä paikkaansa alkuunkaan. :/

saaha sitä esim perusverenkuvan saqmana päivänä. samoin alko testin seerumista samana päivänä mutta ei huumeseuloja tule samantien eikä myöskään mitään sp tautitestejä kun ne meen viljelyyn.

 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Sen verran vielä sanon, että kerro oikeesti ihmeessä miehellesi niin pian kun vaan mahdollista. Se uskottavuus voi mennä mitä kauemmin odotat. Näytä sille kaikki sairaalan raportit jne, niin auttaa häntäkin uskomaan. Salailu on vielä pahempaa tommosessa tilanteessa.
mitään raportteja saa mukaan viikonloppuisin sairaalasta. sihteerit on vain arkisin töissä. kirjoittaa sanelut puhtaaksi viikolla!!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja labra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voimia tosiaan ap:lle, jos noin on käynyt. Valitettavasti vain verikokeiden tuloksia ei samana aamuna kyllä saa...
Eihän niitä kovin äkkiä saakaan. Voisiko ap:lla olla esim. ajantaju vähän hakusalla?
Kyllä minä sain ihan ensimmäisen yön aikana verikokeiden tulokset kun olin sairaalassa. Mutta silti luulen, että tämä tarina ei pidä paikkaansa alkuunkaan. :/

saaha sitä esim perusverenkuvan saqmana päivänä. samoin alko testin seerumista samana päivänä mutta ei huumeseuloja tule samantien eikä myöskään mitään sp tautitestejä kun ne meen viljelyyn.
No huumeseula multa otettiin... Ja tulokset sain samana yönä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Sen verran vielä sanon, että kerro oikeesti ihmeessä miehellesi niin pian kun vaan mahdollista. Se uskottavuus voi mennä mitä kauemmin odotat. Näytä sille kaikki sairaalan raportit jne, niin auttaa häntäkin uskomaan. Salailu on vielä pahempaa tommosessa tilanteessa.
mitään raportteja saa mukaan viikonloppuisin sairaalasta. sihteerit on vain arkisin töissä. kirjoittaa sanelut puhtaaksi viikolla!!!!
Ensiavussa sihteerit on myös viikonloppuisin ja iltaisin töissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö tälläsista tapauksista tule aina poliisijuttu vaikka uhri itse ei haluais.?.? Yleinen syyttäjä jne....
No ei välttämättä tule, eihän tuossa ole edes ketään ketä syyttää. Ap:han kertoi jo käyneensä tapahtumaa poliisin kanssa läpi, joten hän on ilmeisesti rikosilmoituksen tehnyt.
 

Yhteistyössä