Typeryyden multihuipentuma, naiset töissä

  • Viestiketjun aloittaja Hoh hoijaa
  • Ensimmäinen viesti
Hoh hoijaa
[QUOTE="vieras";24448347]Jaa-a. Kyllä meillä ainakin mies on tyytyväinen kun naisvaltaisella alalla oleva vaimo tuo palkan kotiin. Palkka on vielä parempi kuin puolisolla...[/QUOTE]

Totta vitussa melkein 85 prossa on julkisella nauttimassa miesten tuottamista hedelmistä. Olen itse haaveillut joskus suojatyöpaikasta missä saan samaa liksaa kuin Nokian tj tekemättä yhtään mitään, kunhan vain olen olemassa niin 3 tonnia tulee tilille, bcause we're worth it.
 
"vieras"
"Hoh hoijaa" sai iskettyä itselleen naisen ja tunsi itsensä kukkulan kuninkaaksi. Maailma syleili ja ihannoinnissa paistateltiin. Mutta nainenpa olikin ihan vaan tavallinen Pirkko, joka kävi, voitteko uskoa, töissä. Niin siinä sitten kävi, että eräänä kauniina päivänä Pirkko sattui työpaikallaan puheisiin erään varsin mukavan ja kunnollisen miehen kanssa ja, kyllä vain, löysi uuden.

"Hoh hoijaa" ei kehtaa olla kateellinen siitä, että jossakin muussa miehessä oli naiselleen enemmän urosta kuin hänessä, joten hän kiroaa suunnan, johon yhteiskunta on ajan kuluessa soljunut. Mikäli Pirkko olisi vain pysynyt hellan äärellä ja hänen ainoat muut ihmiskontaktinsa olisivat olleet kauppakäynnin yhteydessä toisilleen hymyilevät kuuliaat kotirouvat...

Tunne ihan rauhassa kipeätkin tunteesi. Kyllä se siitä. *taputussilitysvoimahalihymiö*
 
.......
[QUOTE="vieras";24448587]No mitä siitä tykkäämään. Tykkäätkö sä ite epäonnistuneista provoista? :LOL:[/QUOTE]

Ei se ole epäonnistunut, moni taisi uskoakin. Ja tää oli oikeesti aika hyvin kirjoitettu ja mietitty, noin voisi joku peräkammarinpoika pikkukaljoissaan kirjoitellakin keskustelupalstalle, missä mielipiteet kärjistyy entisestään. Respect.
 
"mä"
Ei se ole epäonnistunut, moni taisi uskoakin. Ja tää oli oikeesti aika hyvin kirjoitettu ja mietitty, noin voisi joku peräkammarinpoika pikkukaljoissaan kirjoitellakin keskustelupalstalle, missä mielipiteet kärjistyy entisestään. Respect.
Oletko tosissasi? Jopa ala-asteikäinen osaisi kirjoittaa paremman provon? Vai oletko sinä ja tämä viestisi se ketjun todellinen trolli?
 
"vieras"
[QUOTE="mä";24448697]Oletko tosissasi? Jopa ala-asteikäinen osaisi kirjoittaa paremman provon? Vai oletko sinä ja tämä viestisi se ketjun todellinen trolli?[/QUOTE]

Pistekirjoitusnimimerkki on tainnut juuri vasta löytää palstan eikä sillä ole hajuakaan siitä, millainen provo voi olla, kun siitä saa taidetta. :heart:
 
Hoh hoijaa
Voi olla että teen toisenkin provon, mutta ei tule onnistumaan kaikilla on nyt tutkat päällä. Pitää laittaa ehkä joskus myöhemmin. Periaatteessa näitä provoja voi tehdä ihan mistä hyvänsä, jotkut on niin kieroja että ei sitä oikeasti edes tajua, kaveri näitä väsäili joskus aikansa kuluksi kymmenittäin ties minne palstoille, vittu meillä oli hauskaa :D
 
"vieras"
Voi olla että teen toisenkin provon, mutta ei tule onnistumaan kaikilla on nyt tutkat päällä. Pitää laittaa ehkä joskus myöhemmin. Periaatteessa näitä provoja voi tehdä ihan mistä hyvänsä, jotkut on niin kieroja että ei sitä oikeasti edes tajua, kaveri näitä väsäili joskus aikansa kuluksi kymmenittäin ties minne palstoille, vittu meillä oli hauskaa :D
Sillä kaverillas on varmaan jo vähän enemmän rutiinia siitä, miten hyvä provo rakennetaan ja ennen kaikkea siitä, miten sitä pidetään yllä. Kirjoittakaa vaikka yhdessä muutama niin harjaannut. Seuraa myös tarkasti muiden tällä palstalla tekemiä onnistuneita provoja.

Jahka palaat erinomaisesti suunnitellun ja mukanaan pitävän provon kanssa, olen avosylin vastassa! Muista, että kunnon provon merkki ei ole se, että muut miettivät "tän _ois hyvin voinut kirjoittaa_ sejase" vaan se, että muut miettivät "tän _on kirjoittanut_ todellinen sejase."
 
"vieras"
Tosiasia nyt kuitenkin on, että jos muija jää suosiolla himaan niin tämä on kaikkien kannalta paljon parempi. Ei ole mitään asiaa missä nainen olisi parempi tai edes keskitasoa mieheen verrattuna. Kaikki tämä tasa-arvo vouhotus ja feministi sekoilut ovat menneet ihan övereiksi. Kaikkihan me tiedämme mitä on tapahtunut kun naiset ollaan päästetty päättäviin elimiin, ei sellaisella tunneäly roskalla päästä mihinkään.
Olen tästä lähes täysin samaa mieltä Hoh hoijaan tekstistä. Tasa-arvo on vouhotusta. Paljonko tasa-arvo mahtaa maksaa yhteiskunnalle? Nainen menee töihin ja vie lapset hoitoon toiselle naiselle ja tästä seuraa hoitoon raahattuja lapsia, stressiä, hoitopaikoissa kiertäviä sairauksia, poissaoloja työstä, sairaaloissa olevia vanhuksia. Lapset ja vanhukset voitaisiin hoitaa kotona, jos naisten ei olisi pakko käydä töissä.
 
Hoh hoijaa
[QUOTE="vieras";24448990]Sillä kaverillas on varmaan jo vähän enemmän rutiinia siitä, miten hyvä provo rakennetaan ja ennen kaikkea siitä, miten sitä pidetään yllä. Kirjoittakaa vaikka yhdessä muutama niin harjaannut. Seuraa myös tarkasti muiden tällä palstalla tekemiä onnistuneita provoja.

Jahka palaat erinomaisesti suunnitellun ja mukanaan pitävän provon kanssa, olen avosylin vastassa! Muista, että kunnon provon merkki ei ole se, että muut miettivät "tän _ois hyvin voinut kirjoittaa_ sejase" vaan se, että muut miettivät "tän _on kirjoittanut_ todellinen sejase."[/QUOTE]

No totta helvetissä tätäkin provoa olisi voinut jatkaa, mutta tuli paha mieli, omatunto ei ole hyvä asia provoillessa. Ei musta välttämättä ole näihin juttuihin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24449017]Olen tästä lähes täysin samaa mieltä Hoh hoijaan tekstistä. Tasa-arvo on vouhotusta. Paljonko tasa-arvo mahtaa maksaa yhteiskunnalle? Nainen menee töihin ja vie lapset hoitoon toiselle naiselle ja tästä seuraa hoitoon raahattuja lapsia, stressiä, hoitopaikoissa kiertäviä sairauksia, poissaoloja työstä, sairaaloissa olevia vanhuksia. Lapset ja vanhukset voitaisiin hoitaa kotona, jos naisten ei olisi pakko käydä töissä.[/QUOTE]

Millä tietotaidolla satunnaista tai jatkuvaa sairaalahoitoa vaativat lähimmäiset kotona hoidettaisiin? Sairaalaan tai hoitolaitoksiinhan heitä ei voisi viedä, koska niissä ei olisi henkilökuntaa. Vai ajattelitko, että miehet paikkaisi naisten osuuden henkilökunnasta? Nykyään on sairauksien hoitomahdollisuudet vähän erit kuin 30-luvulla, joten sisarhentovalkoisen käynti kerran kuukaudessa ei ihan taitaisi riittää käyvän hoidon määritelmään.
 

Yhteistyössä