Typerimmät säästövinkit pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abeena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28551777]Tiskataan astiat normaalisti, mutta niistä syntyvää jätevettä ei lasketa kaivoon ettei kaivo täyty. Lapioidaan lunta talvella saunaan pataan, jossa se sulaa, ja sillä voi pestä. Otetaan mikron töpseli aina käytön jälkeen irti ettei kulu sähköä. Hamstrataan nurkat täyteen kaikkea roinaa, mitä saa ilmaiseksi.[/QUOTE]

Mitä ihmettä? Otetaan mikron töpseli aina käytön jälkeen irti, ettei sähköä kulu?? En minä vaan noita töpseleitä irrottele. Ainoa, josta olen kuullut, on esim. telkkarin valmiusvirta. Millainen mikro sulla oikein onkaan?? :D

[QUOTE="...";28549808]mä pesen tiskirätit lakanapyykin seassa ettei tarttis ostaa uusia[/QUOTE]

Siis hä, heitättekö te tiskirättejä pois yhden käyttökerran jälkeen? Eiks toi ole ihan normikäytäntö että ne pestään????

[QUOTE="mariia";28551865]Mitä ihmettä? Otetaan mikron töpseli aina käytön jälkeen irti, ettei sähköä kulu?? En minä vaan noita töpseleitä irrottele. Ainoa, josta olen kuullut, on esim. telkkarin valmiusvirta. Millainen mikro sulla oikein onkaan?? :D[/QUOTE]

Valmiusvirta se on mikrossakin.

[QUOTE="mariia";28551865]Mitä ihmettä? Otetaan mikron töpseli aina käytön jälkeen irti, ettei sähköä kulu?? En minä vaan noita töpseleitä irrottele. Ainoa, josta olen kuullut, on esim. telkkarin valmiusvirta. Millainen mikro sulla oikein onkaan?? :D[/QUOTE]

Joissakin mikroissa on esim. Sellainen digitaalinen kello ja näyttö.

Yhteistyössä