"typerimmät" pelot pinoon

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pelkään oksentamista ja vatsatautia enemmän kun mitään muuta :( (siis ihan sama olenko minä se, joka oksentaa, vaiko joku perheenjäsen )
Kuin myös :wave: Ajan myötä vähä lieventynyt kun lapset kasvanut ettei ihan heti ole pelkoa kuivumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Pelkään oksentamista ja vatsatautia enemmän kun mitään muuta :( (siis ihan sama olenko minä se, joka oksentaa, vaiko joku perheenjäsen )
Kuin myös :wave: Ajan myötä vähä lieventynyt kun lapset kasvanut ettei ihan heti ole pelkoa kuivumisesta.
Mulla sydän muljahtelee jo kun kissa tai koira oksentaa :ashamed:
Ei pysty ymmärtämään, että voi oikeestikin iskeä paniikki oksentamisesta.

Mua alkaa ahdistaa jo se kun kuulen että tuttavaperheessä on sairastuttu vaikkei oltas oltu aikoihin edes tekemisissä. Raskasta.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Siis mitä, oletko sä mä? Mä inhoan kastematoja!! Ja inhoan ilmapalloja kun pelkään sitä poksahtamista!! :eek:
No sitä poksahtamista miäkin pelkään :eek: :eek:
Varmaan edellisessä elämässä kuoltu johonkin kamalaan paukkeeseen tai se on aiheuttanut harmia :D . Inhoan myös uutta vuotta kun silloin poksuu ja pamahtelee! :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Hämähäkit! Tai siis eihän se edes ole typerää vaan oikeesti ihan super kamalaa.
En voi mennä ollenkaan meidän maakellariin koska siellä on hämyheikkejä tosi paljon ja ne putoilee katosta päälle :eek: :/ :(
pihalla, navetassa tai muissa vastaavissa tiloissa hämpyt on ihan ok, mutta auta armias jos ne tulee sisälle, sitten pitää huutaa isäntä tappamaan ne :snotty:
Joo ja jos ei ole isäntä kotona niin sitten lapset avuksi :ashamed:
Mm. tällainen oli meidän makuuhuoneen seinässä tässä yhtenä iltana

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Hämähäkit! Tai siis eihän se edes ole typerää vaan oikeesti ihan super kamalaa.
En voi mennä ollenkaan meidän maakellariin koska siellä on hämyheikkejä tosi paljon ja ne putoilee katosta päälle :eek: :/ :(
pihalla, navetassa tai muissa vastaavissa tiloissa hämpyt on ihan ok, mutta auta armias jos ne tulee sisälle, sitten pitää huutaa isäntä tappamaan ne :snotty:
Joo ja jos ei ole isäntä kotona niin sitten lapset avuksi :ashamed:
Mm. tällainen oli meidän makuuhuoneen seinässä tässä yhtenä iltana
onnistuit sit suhteellisen perusteellisesti säikäyttämään mut. mä oisin tuon nähdessäni huutanu suoraa huutoa ja paennu pihalle :x

Mua alkaa ahdistaa jo se kun kuulen että tuttavaperheessä on sairastuttu vaikkei oltas oltu aikoihin edes tekemisissä. Raskasta.
Mulla ihan sama homma... Ahdistaa kun eskari alkaa ja tiedän et vietän taas unettomia öitä peläten että lapset sairastuu.
Tänään oli meillä kaveri kylässä ja hänen lapsens ilmoitti ylättäen että mahaan sattuu.. Mä olin valmis heittämään heidät pihalle kun ajattelin tietty vatsatautia :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pelokas:
mites te ukkosen pelkääjät toimitte jos on pakko mennä kaameella ukonilmalla ulos?
mä en mene. paitsi nyt tänä kesänä oli pakko, kun ei uskaltanut hevosia jättää talliin jos salama iskee ja ne on just vesikupilla, niin sit ois ollu koivet oikosenaan. mutta sillon joka kerta kun jyrähti tai iski, multa pääsin pelkohuuto ja menin kyykkyyn :ashamed:

vieras
Kuin myös! Ja tästä syystä moni ihminen pitää mua outona, mieheni varsinkin.

Yhteistyössä