Typeriä ja outoja kysymyksiä tähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eka kyssä:
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23729524]Siksi että ammoisina aikoina kutina johtui yleensä elukoista.[/QUOTE]

Niin mutta mistä se nykyään johtuu, kun ei useinkaan johdu elukoista? Onko se siis joku "jäänne" esihistoriallisilta ajoilta? :D

Mä en ole ikinä kehdannut kysyä, että kun jotkut ihmiset kuksii eläinten kanssa, niin voiko ihminen tulla raskaaksi vaikka hevosen spermasta, tai koiran? :D :ashamed:

[QUOTE="vieras";23729598]Mä en ole ikinä kehdannut kysyä, että kun jotkut ihmiset kuksii eläinten kanssa, niin voiko ihminen tulla raskaaksi vaikka hevosen spermasta, tai koiran? :D :ashamed:[/QUOTE]

Ei voi. Jotkut eri lajit voivat tulla raskaaksi noin, mutta ne ovat silloin hyvin läheistä sukua toisilleen, kuten aasi ja hevonen -> muuli. Leijona ja tiikeri -> tiikoni - liikeri. Hevonen ja seepra -> zorse.

[QUOTE="vieras";23729620]Ei voi. Jotkut eri lajit voivat tulla raskaaksi noin, mutta ne ovat silloin hyvin läheistä sukua toisilleen, kuten aasi ja hevonen -> muuli. Leijona ja tiikeri -> tiikoni - liikeri. Hevonen ja seepra -> zorse.[/QUOTE]

Miten ihminen ja apina...?

eihän unet näkökykyyn liity, ne on pään sisäisiä juttuja.
jos on ollut syntymästään asti sokea ei ole nähnyt mitään joten ne päänsisäiset jutut ei synny joten et voi nähdä unia esim. minä näen unia joissa on asioita jota olen nähnyt esim. telkkarista tai videopeleistä ja myös oikeasta elämästä jos olisin ollut koko elämän sokea en olisi nähnyt mitään millä luoda unia sanokaa jos olen väärässä mutta olen ekspertti mutta en kerro nimeäni

Koululainen kysyi eilen että tuleeko ruskeista kananmunista aina ruskeita kanoja/tipuja, vai voiko tulla valkoisiakin. En tienny...:confused:

Mua vaivaa bacillus cereus. Siis se ruokamyrktysbasilli mikä muhii helposti keitetyssä riisissä jos riisin säilyttää.

Miksi se himputin basilli ei sit muhi esimerkiksi valmismaksalaatikossa tai karjalanpiirakoissa?

Todella mielenkiintoista olisi tavata joku ihminen, joka on syntyessään ollut kuuro mutta myöhemmin saanut kuulon esim. jonkun leikkauksen avulla. Meillä kuulevilla kun (äidin)kieli muokkaa ja jäsentää ajattelua niin paljon, emmehän muista aikaa jolloin emme vielä itse ymmärtäneet puhetta saati sitä itse tuottaneet, että on vaikeaa (mahdotonta) ymmärtää sellaisen ihmisen maailmaa jossa käsitteille ei anneta samoja muotoja joita me niille annamme.

Kun kuuleva ihminen ajattelee esim, kettua, hän tietysti ajattelee kyseistä eläintä, mutta samalla taustalla on ajatus, miltä sana kettu kuulostaa kuultuna ja miten se kirjoitetaan. Varmaankin kuuro ajattelee muuten samalla tavalla, mutta mielessä on myös se, miten sana viitotaan, mikäli hän osaa viittomakieltä.

[QUOTE="vieras";23729598]Mä en ole ikinä kehdannut kysyä, että kun jotkut ihmiset kuksii eläinten kanssa, niin voiko ihminen tulla raskaaksi vaikka hevosen spermasta, tai koiran? :D :ashamed:

Ei voi. Jotkut eri lajit voivat tulla raskaaksi noin, mutta ne ovat silloin hyvin läheistä sukua toisilleen, kuten aasi ja hevonen -> muuli. Leijona ja tiikeri -> tiikoni - liikeri. Hevonen ja seepra -> zorse.[/QUOTE]

Norsu ja hiiri - hirsu.

Yhteistyössä