typerät kotikutsut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaasuukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

suklaasuukko

Jäsen
01.03.2005
177
0
16
en enää ikinä pidä yksiäkään kutsuja,enkä mene enää ikinä yksiinkään!minut suostuteltiin pitämään Partylite-kynttiläkutsut kotona,luvattiin että tullaan varmasti koska tässä kuussa on hyviä tarjouksia.no pidin kutsut mutta eipä tullut se joka pyysi kustut pitämään ja kukaan ei sit tilannut kuin 20 eurolla.vi..u!aina kun minä olen mennyt kutsuille niin on melkein painostettu että pakko tilata,että myyntiä tulee |O
kertokaa muutkin onko vastaavasti käynyt teille?itse en ikinä enää mene kenenkään kutsuille enkä tilaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kotikutsut on syvältä. En käy koska niissä myytävä roina ökykallista verrattuna muualta hankittaviin lähes vastaaviin (tai jopa parempiin) tuotteisiin.

Kerran olen käynyt tuppereissa ja meininki oli naurettavaa.Hinnat pilvissä ja varsinaisia hamstereita tuntui valtaosa emännistä olevan. Toista kertaa ei sitten ole tarvinnutkaan mennä.

Kuulemani mukaan nuo Partyliten tuotteet on ainakin järkyn kalliita.

Kotikutsut ovat törkeä kauppatapa. Siinä käytetään vastenmielisellä tavalla hyväksi ihmissuhteita, ystävyyttä, naapuruutta ja työtoveruutta. Ihmiset asetetaan kiusalliseen tilanteeseen, ja se ei kuulu kaveruuteen.

Pitäää ilmottaa jos ei aio mennä. Minä ilmoitan kätteelyssä että en tulle sinne päinkään, kun aina on ostopakon meininki ja tuotteet totaalisen ylihinnoiteltuja. Ja joka kerta mua aletaan värväämään myyjäksi. Ja sitten vielä ne ketkä ovat myyjiä rikkovat kaikki kaverisuhteet kinuamalla kutsuja ja tunkemalla joka väliin mainospuheita, niin läpinäkyvää |O

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Kotikutsut ovat törkeä kauppatapa. Siinä käytetään vastenmielisellä tavalla hyväksi ihmissuhteita, ystävyyttä, naapuruutta ja työtoveruutta. Ihmiset asetetaan kiusalliseen tilanteeseen, ja se ei kuulu kaveruuteen.

Loisto tiivistys aiheesta!

Hyvin sanottu! Moni ostaa ihan vain siksi, ettei kehtaa olla ostamattakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
mie tykkään kutsuilla käydä tosin itse en suostu ikinä järkkäämään. Käymilläni kutsuilla ei onneksi ole painostettu mitään ostamaan

Olen minäkin ollut kutsuilla, joissa emäntä etukäteen sanoo, että olisi kiva jos tulet, vaikket osta mitään. Mutta sitten se myyjä selittää, että emännänlahja on kiinni siitä paljonko kulutatte. Tulee itselle sellainen olo, että tosi noloa jos kukaan ei osta mitään. Myyjä on tullut turhaan. Olen jättänyt ostamatta, mutta on ne tilanteet jotenkin niin inhottavia että nykyään en vain mene.

Mä kun menin joskus vuonna keppi ja kirves ekan kerran tuppereille niin hyvä että sisälle pääsin kun se hemmetin myyjä väkisin mua meinas että mä alan esittelijäksi! Voitte kuvitella että ärsytti!!! Mun mielestä kenenkään ei ole pakko tilata! Mä en oikeestaan koskaan tilaa mitään noilta kutsuilta ,koska ne on ihan sikakalliita! Ja ne jotka mut kutsuille pyytää ,yös sen tietää että en tilaa! PArtylaitin kutsuista sain ikuisen kammon kun se haju oli jotain ihan tajutonta! Miljoona tuoksua paloi yhtäaikaa... Yök!!!Onhan ne toisaalta hienoja ja ne esittelijät osaa sen puhumisen taidon..Mutta en sillä hinnalla osta mitään häkkyröitä! Mä ihan kauhuissani kattelin kun 50-100 euron tilauksia toiset tekivät! Ja sitten oli niitä jotka mietti ja mietti että kun en mitää tarttis,mutta jotain haluan silti!!

Aivan kuin olisin itse kirjoittanut. Minua ei saa millekään kotikutsuille, senkin uhalla että "ystävyys" katoaa kun en suostu hyväksikäyttöön.

Aloin miettimään, että mikä se niiden kutsujen viehätys on, ja että miksi niitä sitten pidetään. Varmaan siksi, että nykyaikana kun olemme ruuhkavuosia eläviä kiireisiä naisia niin ei olisi normaalia jos joku ilmoittaa ystävilleen, että "Tervetuloa viettämään tavallista torstai-iltaa meille pariksi tunniksi naisten kesken, tarjolla herkkuja ja hyvää seuraa". Tuiliskohan ihmiset?

Taidan kokeilla. :)

Meillä ei oo ainakaan koskaan vaikuttanu ystävyyteen tai kaveruuteen kotikutsujen pidot puolin ja toisin.Kaikki tietävät että ostopakkoa ei todellakaan ole ja turhia emme yritä väkisin tuputtaa.

Meille nuo kotikutsutkin on lähinnä kavereiden tapaamispaikka,jossa monesti jäänyt tuote-esittely ihan toissijaiseks asiaks :D

Mun mielestäni tavalliset kotikutsut on vielä ihan ok. Siis sellaiset, missä kutsuttaessa selkeästi ilmoitetaan, mistä on kyse. Mutta Amway-tyyli, jossa kutsutaan kylään kertomatta yhtään, mistä on kyse, on tosi törkeä! Siinä sitä sitten istuu kaverin sohvalla katselemassa, kun joku ventovieras piirtää pseudotieteellisiä käyriä fläppitauluun ja miettii, kuinka pahasti kaveruus kärsii siinä vaiheessa, kun saa kerrottua, että tää on muuten ihan roskaa enkä missään tapauksessa ole kiinnostunut.

Siis minä pidän itse tällaisia yhdenlaisia "kotikutsuja" ja ainakin kaikilla kerroilla palaute on vain ollut positiivista, mutta toisaalta tärkeintä näillä ns kutsuilla on oiekasti viettää kiva hetki kaveriporukassa, eli siis emäntä kutusttujensa kanssa. Jos kukaan ei osta mitään, niin sitten ei osta, kaikilla on sitten toivottavasti kuitenkin ollut kiva ilta. Joka on jutun pääpointti.
Tänäänkin menen pitämään iltaa kaverilleni ja hänen kavereilleen, joita en tunne ja tarkoitus on pitää kiva ilta tyttöporukalla. Hoitaa ihoa, käsiä ja meikata ennen ulos lähtemistä.. Ei mitään pakkomyyntiä/tyrkytystä vaan kiva ilta hemmottelua!

Joten aika paljon noiden kotikutusujen onnistuminen riippuu myös ihan siitä tavasta pitää ne! Itsekin ihnoan partylite- ja tupperikutsuja, koska niistä ei voi poistua ostamatta mitään.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Aivan kuin olisin itse kirjoittanut. Minua ei saa millekään kotikutsuille, senkin uhalla että "ystävyys" katoaa kun en suostu hyväksikäyttöön.

Samoin.

Ainoat kutsut joihin menisin tai pitäisin itse olisi erotiikkaan liittyvät B)

Kunnon dildolla on aina käyttöä :laugh:

tämäkin nainen joka ne kutsut halusi niin ooteltiin sohvalla pitkän aikaa ja sit jo soitettiin et missä on...oli mennyt kotiin töistä vaikka halusi nimenomaan töiden jälkeen suoraan tulla kutsuille,eikä sit tilannutkaan mitään vaikka just niiden tarjousten takia ne piti pitää :headwall: ja just kun sitä myyntiä pitäis olla että jotain Partyliten kutsuilla yleensä emäntä saa mitään |O

mä olen tupperin esittelijä ja en ole pyytänyt ketään esittelijäksi. Toki olen ilmoittanut että jos kuka haluaa niin esittelijäksi pääsee. ei ole kukaan ilmoittautunut, tai on yksi joka miettii vielä, perään en ole soitellut kenellekkään ja ilmoitan aina että jos ei tarvitse mitään niin ostopakkoa ei ole. ja muistan sanoa vielä vieraille että jokainen ostaa jos haluaa rahatilanteensa mukaan, älä osta jos ei ole varaa koska muuten tuote jää minulle. olen surkea myyjä, mutta saan aina sen verran tilauksia,että pystyn emännälle lahjan toimittamaan.

Minä en ole koskaan kokenut, että olisi pakko ostaa mitään. Mutta tosiaan jos emännällä on tuollainen asenne, että tilauksia tuli vain 20 euron edestä jne. niin varmasti tuntuu, että pakko tilata. Alennuksien ja emännän lahjojen kiilto silmissä. Ja jätän kyllä menemättäkin, jos tiedän, että nyt ei ole rahaa ostaa edes mitään.

Tuttua...
Sen kerran kun minä järjestän kutsut, max. 2 ihmistä saapuu paikalle. Sitten kun eräs toinen kaveri pitää kutsut, siellä on porukkaa ainakin 10! Hieman hyljeksitty olo :(
Olenkin päättänyt olla järjestämättä mitään kutsuja, menemättä yksiinkään ja PartyLiten tuotteita saan ilman kotikutsujakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en ole koskaan kokenut, että olisi pakko ostaa mitään. Mutta tosiaan jos emännällä on tuollainen asenne, että tilauksia tuli vain 20 euron edestä jne. niin varmasti tuntuu, että pakko tilata. Alennuksien ja emännän lahjojen kiilto silmissä. Ja jätän kyllä menemättäkin, jos tiedän, että nyt ei ole rahaa ostaa edes mitään.

en tarkoittanut että olisi pakko tilata mutta kun perkele painostetaan pitämään ne kekkerit ja sit ei kukaan tilaa mitään.turhaan kaikki järjestin ja ostin tarjottavat...jokaista vituttais jos järkkää toisten pyynnöstä kutsut eikä tulla sitten.en paikan päällä tietenkään sanonut mitään että pakko tilata että jotain hyötyisin.

No, sanot sille kaverille joka ne kutsut halus et voi tilata vaikkei kutsuille tullutkaan ja rupeet oikeen kunnolla mainostamaan niit tarjouksia! Myös kutsujen ulkopuolelta saadut tilauksethan myös kartuttavat sitä emännän etua eli jos saat kerättyä tilauksia kavereilta, sukulaisilta tnms niin saisit jo silläkin vähän paremman edun.

Yhteistyössä