typerät kotikutsut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaasuukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
musta on ihan kiva järjestää kutsuja, mutta muutenkin tykkään järjestää pikkujuhlia ja kutsu avieraita kylään. Tykkään myös käydä kutsuilla, enkä kyllä koe, että missään olisi koskaan ollut pakko tilata. Jokaisella on suu sanoa ei kiitos.

Seuraavaksi olisi suunnitelmissa erotiikkavälinekutsut ;)

Minä olen käynyt kutsuilla, joissa ei painosteta, eikä vaatimalla vaadita jatkokutsuja. Eli summasummarum - asia riippuu siis ystävä- ja kaveriverkostosta, sekä esittelijästä. Tielleni on tähän mennessä sattunut siis kohteliaita ja hyväkäytöksisiä ihmisiä =)

Monet tuotteet kivoja, mutta kovasti ylihinnoiteltuja ja jotenkin tulee se velvollisuus/pakko ostaa ystävältä, työkaverilta, ettei toinen pahoittaisi mieltään. Ehkä siksi parempi jättää kutsut väliin ja odottaa sitä hetkeä, kun on löysää rahaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Kotikutsut ovat törkeä kauppatapa. Siinä käytetään vastenmielisellä tavalla hyväksi ihmissuhteita, ystävyyttä, naapuruutta ja työtoveruutta. Ihmiset asetetaan kiusalliseen tilanteeseen, ja se ei kuulu kaveruuteen.

Loisto tiivistys aiheesta!

Samaa mieltä =) Ystäville ja sukulaisille riittää, kun kertoo, että minun kauttani voi tilata näitä ja näitä tuotteita. Lähettää vaikka esitteenkin tai kertoo kuukauden tarjouksista sähköpostilla.

elikkä pidin kans kutsut ja lähetin varmaan kutsuja yhteensä 30 ja niist tuli kuus ihmistä. Mie oon tottunu ainakin itse ilmoittamaan jos en pääse kutsuille mut näistä 30:stä ei ykskään ilmoittanu. Sitte närkästytti ku jotkut esittämällä esitti kiinnostuneita tuotteita kohtaan . Joo ja sellainenkin kävi että yks näistä ihmisistä rupes valittamaan kun ei ollut tietyn väristä kynttilää tuoksuttomana. voipihan ne mielipiteet pitää sisälläki...kyllä minnuu hermostutti tämän jälkeen..arg..nyt en pidä vähään aikaan mitään kutsuja... :headwall:

Yhteistyössä