Typerä taikasieni!

Innoissani sitten säntäsin kauppaan hakemaan semmoista kun jotkut kovasti kehui sitä täällä palstalla.

No, hellalta ei irronnut sen enempää kuin tavallisella karhealla pesusienelläkään. Olkkarissa on tapetissa musta raita (tullut kengänpohjasta), ja ajattelin hellästi pyyhästä sen tolla sienellä pois. No ei lähtenyt raita ei, tapetti tosin lähti. :'( :whistle:

Ja mä sitten vielä hamstrasin niitä kotiin oikein urakalla, mihin ne sienet ihan oikeasti toimii?? :attn:
 
:hug: olematta eem epäkohtelias :hug: ..mutta ainakin viledalla taitaa ainakin lukea vai lukeeko?
ettei saa käyttää maalipintaan/tapettiin..ku tiätty ku se tapetti kostuu ni se lähtee.
Ja miulla ei ikuna tehonnu se taikasieni hellaan ei ikuna...aina käytän pata pataa ni johan lähtee.
Taikasientä käytän lähinnä kenkien putsaukseen tjs.
 
:hug: olematta eem epäkohtelias :hug: ..mutta ainakin viledalla taitaa ainakin lukea vai lukeeko?
ettei saa käyttää maalipintaan/tapettiin..ku tiätty ku se tapetti kostuu ni se lähtee.
Ja miulla ei ikuna tehonnu se taikasieni hellaan ei ikuna...aina käytän pata pataa ni johan lähtee.
Taikasientä käytän lähinnä kenkien putsaukseen tjs.
Mä jotenkin kuvittelin että se on nimenomaan TAIKAsieni. Ja että ei se mun tapetteja pilaa, onhan se sentään taikasieni. :p Se tapetti meni silleen jännästi, ei siis repitynyt irti vaan jotenkin vaan hävis. Ihan totta :xmas:
 
"tirlittan"
Onhan teillä se OIKEA taikasieni? Niitäkin on tullut jo monia jäljittelijöitä... Mä en kyllä saanu sillä(olisko Acon tmv.se ap.) hanan vierestä niitä "kalkkeutumia" sen paremmin pois, kun hammasharjallakaan..Ihan huijausta!!
 
[QUOTE="tirlittan";26725728]Onhan teillä se OIKEA taikasieni? Niitäkin on tullut jo monia jäljittelijöitä... Mä en kyllä saanu sillä(olisko Acon tmv.se ap.) hanan vierestä niitä "kalkkeutumia" sen paremmin pois, kun hammasharjallakaan..Ihan huijausta!![/QUOTE]

Mä ostin yhden jokaista merkkiä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26725688:
Meidänkään hellaan tuo ei toiminut. Millähän saisi sellaisen pinttyneen värjäymän pois..? Kyseessä siis vuosikausia ollut pinttymä.
Mr muscle Uunin ja Grillinpuhdistaja on tosi hyvää. Aikamoista myrkkyä tosin.
 
BE
Liedelle pinttyneet liat saa pois sokeripaloja käyttäen. Ensin suihkutat vettä liedelle ja peset pois irtilähtevän lian. Sitten otat käyttöön sokeripalan jota, kostutat ihan ihan vähän. Hankaat sillä, niin lähtee pinttyneet liat pois, eikä myrkkyjä. ;)
 
Saraldo
Mä olen saanut taikasienellä keittiön pöydän pinnasta lakkaustakin irti :ashamed:. Ja laminaattiin jäi mattapintainen jälki, kun otin sienellä tussia irti. Mulla ne toimii parhaiten keittiön kaappien ovissa. Etenkin lieden vieressä oleviin oviin kertyy rasvaa, joka kerää pölyä. Sienellä saan ne parhaiten puhtaaksi. Samoin väliovissa olevat liat, esim. sormista jääneet rasvajäljet ja mustat sormenjäljet.
 
"essi"
Tottakai taikasienellä lähtee tapetit ja pöydistä lakat, siinähän on nimenomaan idea että se hankaa lian pois! Vähän kuin hankausneste.. Aivan loistava tuote, sillä lähtee lähes mikä vaan lika, ainakin meidän huushollissa. Ainut mitä en ole saanut puhtaaksi, muovimattoon imeytynyt tumma väri.
 
Alkuperäinen taikasieni
En voi verrata puhdistustehoa oikeen mihinkään. Lähtee ne tahrat just mitkä ei lähteny perussienillä taikko aineilla. Pesuaineita käytän enään ehkä puolet siitä mitä ennen kun keksin tän loistavan sienen. Kaakelit, vessapytty, hella, kattilat, teekupit, teräsaltaat, saunan oven kalkit ja mitä vielä kaikki lähtee ilman pääkallomerkkejä. Taikasienen kanssa välillä oikeen innostuu kokeilemaan sellassia mahdottomiakinnkohteita sillä tämän kanssa siivotessa todella näkee kun sonta irtoaa. Merkkejä ja malleja on monia. Olen käyttänyt vain sitä jota kuningaskuluttajassa kovasti kehuttiin parhaaksi.
 
useita merkkejä näkyy olevan
Prismasta jos katsot niin merkkejä on paljon. Käyttänyt olen jotain vanhaa sientä joskus jonka nimeä en muista. Universal stone on kokeilemisen arvoinen myös
 
"Huutomerkki"
Magic Eraser oli se merkki, mikä meillä todettiin hyväksi. Aivan loistava esim. kylpyhuoneen kaakelien ja saumojen putsaamiseen. Nyt vaan en ole hetkeen ko. merkkiä kaupasta löytänyt :(
 

Yhteistyössä