typerä hääongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
Oisin sellasta kysellyt, että minkälaiset sukat teillä on ollut hääpuvun alla. Stay upit vai sukkahousut. En itse tykkää stay upeista, mutta onko esim. vessassa vaikea käydä jos sukkikset? Siis hameen helmojen kanssa. Oon jo ostanut sellaset ohuet sukkikset, mutta rupesin sitten miettimään, että onko hassut.

Alkuperäinen kirjoittaja morsian:
Oisin sellasta kysellyt, että minkälaiset sukat teillä on ollut hääpuvun alla. Stay upit vai sukkahousut. En itse tykkää stay upeista, mutta onko esim. vessassa vaikea käydä jos sukkikset? Siis hameen helmojen kanssa. Oon jo ostanut sellaset ohuet sukkikset, mutta rupesin sitten miettimään, että onko hassut.

up

Mulla oli stay upit. Niissä on sekin hyvä puoli, ettei sukkikset jää vyötäröltä painamaan ja näkymään hääpuvun alta. Ja sukkanauhakin oli kivempi stay uppien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli stay-upit ja kyllä olis ollu tekemistä sukkahousujen takasinlaitossa niiden tyllien ja hamekerrosten kanssa.

pysyikö ne hyvin ylhällä? Onko ne sitten eri sukat, jotka laitetaan sillä sukkanauhaliivillä kiinni

itse en käyttänyt sukkiksia tai stay upeja ollenkaan, kun hametta oli sen verran, ettei alta sääret pilkottaneet.. vaikka oli jo alkusyksy, pelkkä hääpuku piti kintut lämpiminä ihan mainiosti :) suosittelen lämpimästi, ei tartte ressaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli stay-upit ja kyllä olis ollu tekemistä sukkahousujen takasinlaitossa niiden tyllien ja hamekerrosten kanssa.

pysyikö ne hyvin ylhällä? Onko ne sitten eri sukat, jotka laitetaan sillä sukkanauhaliivillä kiinni

On eri. Stay upeissa on silikoni tausta ja ne pysyy sillä ylhäällä ja pitkät sukat tulee sukkanauhalla tai sukkanauhaliivillä, joiden kanssa voi toki myös pitää stay uppeja. Mutta stay upit on suunniteltu niin että ne pysyy ylhäällä ilman sukkanauhaa.

Mä en laita kumpiakaan! Oon ihan hirveä kapinoija mun open toe kengissä.. ;) :laugh: Mut yhdessä vaiheessa mietin jos olisin hommannu open toe stay upit. Sukkahousuja en edes harkinnut, koska niissä ei oo ainakaan mitään seksikästä. Näkyy vaan vatsassa missä kohin on menny sauma kun illalla riisuu hääpukua.

Mulla oli sukkikset, sellaiset oikein muotoilevat. En sit käynytkään koko päivänä vessassa, muuta kuin juuri ennen kuin yöllä lähdettiin taksilla hotellille. Silloin en edes yrittänyt saada niitä sukkiksia takaisin jalkaan vaan heitin suosiolla vessan roskikseen. :D

Ja en siis jättänyt vessassa käyntiä väliin sukkisten takia, ei vain ollut hätä kun tuli tanssittua niin paljon, että varmaan hikoilun muodossa lähti suurin osa nesteistä. Mulla on muutenkin iso rakko, että sellainen 12h pidättäminen ei tuntunut missään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mulla oli sukkikset, sellaiset oikein muotoilevat. En sit käynytkään koko päivänä vessassa, muuta kuin juuri ennen kuin yöllä lähdettiin taksilla hotellille. Silloin en edes yrittänyt saada niitä sukkiksia takaisin jalkaan vaan heitin suosiolla vessan roskikseen. :D

Ja en siis jättänyt vessassa käyntiä väliin sukkisten takia, ei vain ollut hätä kun tuli tanssittua niin paljon, että varmaan hikoilun muodossa lähti suurin osa nesteistä. Mulla on muutenkin iso rakko, että sellainen 12h pidättäminen ei tuntunut missään. :D

joo, noita muotoilevia mäkin oon aatellut. Mutta kaaso rupes miettimään tätä vessa ongelmaa. Puvussa on korsetti yläosa, joten liivit ja pikkarit riittää. eli mitään muotoilevaa korsettia ei tule.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

joo, noita muotoilevia mäkin oon aatellut. Mutta kaaso rupes miettimään tätä vessa ongelmaa. Puvussa on korsetti yläosa, joten liivit ja pikkarit riittää. eli mitään muotoilevaa korsettia ei tule.

Mulla oli vielä korsettikin noiden lisäksi. Ei ois ehkä tarvinnu, meinas puku valua päältä. :D Mutta siis jos ei oo tosi tiukat, niin kai se onnistuu. Mulla oli tosi tiukat, niin siksi en yrittäny enää ylös nostaa. Kesällä muuten tuskin edes tarvitsee mitään. Meillä oli häät talvella.

Yhteistyössä