työttömyyskassasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odotan ja odotan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odotan ja odotan

Vieras
T-kassan sivuilla näkyy,että vihdoin ja viimein on 9.6 jätetty hakemukseni käsitelty.Menossa nyt 11.6 jätetyt hakemukset.IAET-kassa on kyseessä.Kuitenkaan henkilökohtaisilla sivuilla ei näy mitään tietoa siitä.Eikä maksamisessa jota siis odotan kuin nousevaa kuuta.Kuinkakohan kauan menee ennen kuin tulee rahat tilille?????

mä jätin hakemuksen kesäkuun puolessa völissä ykt:hon, sitten joskus elokuussa alkoi kuulua sieltä ja vaati muutamia kertoja kaikenmaailman lisöselvityksiä ja sitten syyskuussa sain rahaa vihdoin (:

TalousdataKatja Rapeli, 9:14
Suomen BKT -11,6 prosenttia heinäkuussa

Suomen kansantalouden kausitasoitettu tuotanto väheni heinäkuussa Tilastokeskuksen mukaan 11, 6 prosenttia viime vuoden heinäkuusta. Kesäkuuhun verrattuna tuotanto laski 1,6 prosenttia.

BKT:n pudotus oli odotuksia syvempää, sillä sen odotettiin laskevan 10,4 prosenttia.

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Ompa outoa...kyllä minulla on päätös tullut aina parissa viikossa.

Tuolla IAETssa on todella hirveät jonot.Olen siis neljä kuukautta odottanut päätöstä.Joka siis tehty ilmeisesti eilen,mutta kun ei maksatustietoja omalla sivullani.

No ihan samaa ihmettelen... mun hakemus mennyt 1.6 ja jatkohakemukset ajallaan aina tonne 4.10.09 asti (5.10 siis alotin työt) ja omilla sivuilla näkyy, että kaikki hakemukset vastaanotettu mutta mitään ei ole maksettu vieläkään? Paitsi kesällä hain ja sain sen ennakkomaksun kesä-ja heinäkuilta.
Onko kukaan kesällä/keväällä työttömäksi jäänyt todistetusti tuolta ansiosidonnaisensa jo saanut? Tai kukaan soittanut ja kysynyt missä siellä nyt vieläkin mättää?

Yhteistyössä