työttömyys ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
olen jäämässä työttömäksi huhtikuussa ja äitiysloma alkaa toukokuun loppupuolella, lähinnä sitä kyselisin, että onko kellään kokemusta, miten työkkäri suhtautuu työttämään raskaana olevaan lähihoitajaan... eli antavatko rauhassa olla työtön, vai yrittävätkö väkisin saada töihin?

Mä aloitin äitiysloman varhennettuna kun en jaksanu muutaman viikon takia työkkärin kanssa alkaa puljaamaan. Ilmoittauduin työttömäksi sitten kun äitiysloma loppui (ja olin uudelleen jo raskaana :D )

olen ollut kuukauden työttömänä työnhakijana ennen äitiysloman alkua. yhtään työhönosoitusta ei tullut, mutta piti virallisesti olla valmis vastaanottamaan työtä. sain siltä kuukaudelta työttömyyspäivärahaa.

Mä jäin tammikuun alusta työttömäks ja äitiysloma alkoi toukokuun alussa, kävin työkkärissä ja ne nauro mut sieltä pihalle, käskivät soittaa kun loma alkaa ja sanoivat etteivät edes tarjoa mitään raskaana olevalle..Olin hieman yllättynyt kun olis kuitenkin viikkojen puolesta hyvinkin vielä voinut pätkähommia tehdä..

Yhteistyössä