Työttömät, miten saatte ajan kulumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse olen opiskelija,m utta jos olisin työtön, harrastaisin paljon liikuntaa. kävelyä, lenkkeilyä, salilla, kuntoilua,

lisäksi opiskelisin ehkä jotain uutta kieltä
laittaisin paljon ruokia itse, opettelisin laittamaan hyvää ruokaa.
tietty lasten koulut ja harrastukset vievät aikaa myös

Ymmärrän tunteesi, vaikken työtön olekkaan. Olen kuitenkin joskus ollut ja aikamoistahan se on. Kaikki muut ovat päivisin töissä tai opiskelemassa, eikä rahaakaan ole ylimääräisiin huvituksiin.

Osaatko tehdä jotain vaikka luovaa, tai kiinnostaisiko sinua opetella? Maalaminen, kirjoittaminen, sukututkimukset, bloggaaminen, urheileminen, retkeily jne. ovat asioita joista voi ottaa itselleen projekteja joilla täyttää päivän pitkiä tunteja.

En ole työtön, mutta keksisin päiviini kevyesti kaikenlaista mielenkiintoista tekemistä. Käsitöitä, maalaamista, kirppareilla ja kierrätyskeskuksissa kiertämistä ja vanhojen tavaroiden tuunaamista, opiskelisin jotain, ulkoilisin, lukisin kirjoja, pitäisin blogia jne

[QUOTE="...";27002023]Ymmärrän tunteesi, vaikken työtön olekkaan. Olen kuitenkin joskus ollut ja aikamoistahan se on. Kaikki muut ovat päivisin töissä tai opiskelemassa, eikä rahaakaan ole ylimääräisiin huvituksiin.

Osaatko tehdä jotain vaikka luovaa, tai kiinnostaisiko sinua opetella? Maalaminen, kirjoittaminen, sukututkimukset, bloggaaminen, urheileminen, retkeily jne. ovat asioita joista voi ottaa itselleen projekteja joilla täyttää päivän pitkiä tunteja.[/QUOTE]

Moneen asiaan juurikin tuo raha on ongelma. Jos sitä olisi enemmän niin tuskin olisi näin tylsääkään :) melkein kaikki kun maksaa..