Työt alkais ja lapsella ei ole päivähoitopaikkaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja woowa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

woowa

Vieras
.. mua stressaa ihan älyttömästi tämä tilanne mulle on tarjottu "unelma" paikkaa töissä ja lapsella ei ole päivähoitopaikkaa, ei ole varaa palkata yksityistä hoitajaa lapselle ja ei isovanhemmat jaksa täyttä "työ viikkoa" tehdä.. hyviä ideoita otetaan vastaan! tai onko kellään kokemuksia kuinka äkkiä olette saanu hoitopaikan kunnalliselta!?

Kaks viikkoa ennen ilmoitin viimeksikin, kun vähän yllättäen sain työpaikan. Tosin kävi niin, että hoitopaikka varmistui torstaina ja työt alkoivat seuraavana maanantaina. Onneksi hoitotäti oli ennestään tuttu ja kerran vaan käytiin tutustumassa paikkoihin.

.. mua stressaa ihan älyttömästi tämä tilanne mulle on tarjottu "unelma" paikkaa töissä ja lapsella ei ole päivähoitopaikkaa, ei ole varaa palkata yksityistä hoitajaa lapselle ja ei isovanhemmat jaksa täyttä "työ viikkoa" tehdä.. hyviä ideoita otetaan vastaan! tai onko kellään kokemuksia kuinka äkkiä olette saanu hoitopaikan kunnalliselta!?

Mesaatiin tosi nopeasti kun uuvuin ja otin yhteyttä perhetyöntekijään joka rupesi auttamaan minua. Mutta eri tilanne, olin hoitovapaalla ja masennuin. Missä asut? Oletko ottanut selvää onko kuntalisää yksityisen hoidon tukeen? Meille olis maksettu 1500e/kk kahdesta lapsesta jos olisin palkannut hoitajan kotiin. Eikö se menis hätäratkaisuna kunnes kunnallinen löytyy? Mulla oli ilmoitus työkkärin sivuilla, sieltä tuli hyvin hakijoita. Mutta sitten saatiinkin se kunnallinen paikka, josta olen tosi onnellinen. Meilläkin hoito alkaa ensi viikolla, vähän jännittää :)

Yhteistyössä