työsuhteen päättyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja natsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

natsku

Vieras
Laitanpa tännekkin, kun ei tuolla Mitäs nyt? puolella tunnu kukaan vastaavan...

Tässä männä viikolla kun menin työnantajalta kysymään, että kun kerta hän olisi vaatinut minua pitämään lomani kesäkuussa, jonka loppuun työsopimus on kirjoitettu, syystä että työntekijöitä on silloin liikaa työhön nähden, niin onko mahollista muuttaa työsopimuksen päättymispäivää. Hän sanoi, että on ja rupesi sitten koneelta kattomaan miten se onnistuu. päätyi sitten tehtailemaan mulle paperin, jossa työsuhde päättyisi jo kuukautta aiemmin. MUTTA: Siihen paperiin tuli kruksi kohtaan eroaminen kaupungin palveluksesta... Monta kertaa hälle painotin, että jos ei pysty muuten tekemään kuin irtisanomisena, niin sitten otan ne lomat, koska en halua kesäksi karenssiin. No hän laittoi tuon paperin menemään jollekkin henkilöstö (?) ihmiselle tarkistettavaksi kai... Eli nyt oon sitten epävarma että millon työsuhde sitten päättyy ja että menikö se nyt kuitenkin irtisanoutumisena eteenpäin. Ja tietysti tää esimies jäi het seuraavana päivänä lomalle ja tulee takas vasta ens maanantaina... Voisinkohan koittaa olla yhteydessä siihen henkilöön jolle hän sen paperin sitten laitto? Kaikki tapahtui vielä hirveen nopeasti ja se paperikin lähti ihan sähkösesti eteenpäin, eli mihinkään en nimeäni kirjottanut, mutta tarviaako tänä päivänä ees kirjottaa, kun kaikki tapahtuu tuolleen koneella..?? Et vähän ahistaa, kun tässä on jo muutaman päivän miettinyt, että tuleeko kuiva, vai vielä kuivempi kesä...
Eli mitä mieltä ootte: Onko naiivia (tyhmää :ashamed: ) työntekijää tässä nyt viilattu linssiin oikein kunnolla? Siltä nyt ittestä vähän tuntuu... :snotty: