Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Mutta me siis asutaan korvessa ja kun lähden harrastukseen niin siinä menee vähintään 2,5 tuntia ja koen, että se on paljon illasta pois. Mä nyt vaan satun olemaan tälläinen, että ikävöin varsinkin kuopusta jos en häntä näe. Ja toki kotona teen kotitöitä, punttijumppaa jne. kaikenlaista, mutta se on eri asia kuin olla kokonaan näkemättä lasta ja fyysisesti eri paikassa. Kuitenkin koti- ja pihatöissä lapset on usein mukana. Kolaavat lunta jne.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:1-2 kertaa viikossa oma harrastus kodin ulkopuolella. Käyn kyllä kotona ennen sinne menoa.
Minusta on ihan normaalia, että isällä ja lapsellakin on kahdestaan laatuaikaa. Vai teettekö te kaiken kotonakin ihan kokoajan koko perheen voimin. Siis onhan mulla omaa aikaa kotonakin ollessa. Vaikka puutarhatöitä, käsitöitä, jne. tällöin poitsu viettää aikaansa isänsä kanssa.
Viikonloppuna toki hyötyliikuntaa harrastetaan koko perheen voimin.
Tottakai isäkin on kahdestaan lasten kanssa, eikä se mitään laatuaikaa ole, ihan normaalia arkea. Miten nyt osaisin kirjoittaa niin, ettei kaikea tulkita niin pilkuntarkasti. Mä käyn kyllä kaupassa tai muissa normaaliessa menoissa ja ihan luonnollisesti mies on lasten kanssa silloin. Tai mies käy kaupassa lapset mukanaan ja mä kotona ja mies harrastaa lasten kanssa niin, että mä oon omassa harrastuksessa tms. Ei meillä mitää ongelmaa sen suhteen ole, mies on aina hoitanut lapsia siinä missä minäkin.
Mutta me siis asutaan korvessa ja kun lähden harrastukseen niin siinä menee vähintään 2,5 tuntia ja koen, että se on paljon illasta pois. Mä nyt vaan satun olemaan tälläinen, että ikävöin varsinkin kuopusta jos en häntä näe. Ja toki kotona teen kotitöitä, punttijumppaa jne. kaikenlaista, mutta se on eri asia kuin olla kokonaan näkemättä lasta ja fyysisesti eri paikassa. Kuitenkin koti- ja pihatöissä lapset on usein mukana. Kolaavat lunta jne.
No, mutta ymmärretty. Mulle pitäis riittää lenkkeily, perheen kanssa yhteisvoimin hiihteäminen, luistelu , uinti jne. eli jooga on "syntiä", kun voisin siis lenkeillä lasten kanssa tai punttijumpata kotona.
Kaikki siis ehdottaa sitä yhdessä liikkumista, jota me joka päivä teemmekin.
Enkä siis kohdistanut tätä vain Nalkuttavaan Talonmieheen, vaan tarkoitin sitä, kun kaikki vaan sanoo sen, että ettekö voi perheen kanssa liikkua yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:No äh! Jos sulla on mahdollisuus siihen liikuntaan ja harrastamiseen niin tottakai!! Mun aiemman vastauksen vois ainakin ihan unohtaa kun se nyt vaan synty ihan pelkästä tästä mun omasta vitutuksesta :ashamed:
Jos sun miehes pystyy olemaan lasten kanssa, niin ei se mun mielestä sillon oo pois heiltä, jos sä vaikka käytkin jossain joogassa! Kaikkee voi tietty kotonakin tehdä, mutta mulla ainakin tulee paljon parempi ja rauhallisempi olo kun voi keskittyä vaan siihen omaan tekemiseen, ilman että tarvii kuulostella tarviiko joku lapsista jotain tms.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:No mulla on sinänsä ihanteellinen tilanne, että opiskelijana mulla on aika vajaita päiviä ja kuntosali on yliopiston vieressä. Eli piipahdan jumpassa tai salilla koulupäivän keskellä ja ehdin silti hakemaan lapset puoli kolmen maissa![]()
Tilanne muuttuu tietenkin sitten, kun menen töihin. Mut sitten lapsetkin ovat jo isompia taas.