A
"a.p"
Vieras
Meillä 5- ja 2-vuotiaat lapset. Käyn kokopäivätöissä ja olen aivan kuollut. Milloin tämä rääkki helpottaa?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
aika paljon oletuksia. Ei miehen olemssaolo tarkoita aina sitä. että toinen hakee ja toinen vie. Eikä edes sitä omaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja täh;23466068:Miten sä voit olla kuollut? Mä olen yh, mulla on 3 lasta, teen pitkiä päiviä vaativassa esimiesasemassa, enkä ole ollenkaan kuollut.
Varsinkin jos on mies kuviossa, niin en ymmärrä valitusta. Toinen hakee, toinen vie, saa omaa aikaa niin paljon kuin tahtoo jne.
aika paljon oletuksia. Ei miehen olemssaolo tarkoita aina sitä. että toinen hakee ja toinen vie. Eikä edes sitä omaa aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2täh2t;23466146:Minä 3-vuorotyössä sairaanhoitajana, raskaana (nyt jo viikolla 34 jään keskiviikkona äitiyslomalle ) 6v ja 5v lapset. Tässähän tämä menee. olen ollut töissä nuorimmaisen ollessa 1v4kk, siitä lähtien. Itseäni helpottaa tuo 3-vuorotyö. 8-16 työtä en varmaan pystyisi edes tekemään. Tähän niin tottuu ja viikkovapaat on ihan ehdottomia kaikkien kannalta. Meillä mies tekee paljon, auttaa ja tekee ruokaa, siivoaa ja pesee pyykkiä. Milloin helpottaa? meillä helpottui siinä vaiheessa kun nuorimmaisen pahin uhma taantui Eli olikohan tuossa 3,5v iässä ja sitten kun muutettiin omakotitaloon rivitalosta, niin elämä on ollut huomattavasti helpompaa ja stressittömämpää!!!
en riittävän hyvin, mutta sen olen oppinut, että ei saa puhua väsymyksestä, koska aina on joku joka on väsyneempi. Yhden lapsen äiti ei ainaakaan saa olla väsynyt, ja toisaalta useamman lapsen äidin on turha rutista, itehän on kakaransa hankkinut. Töissäkäyvä saa levätä töissä, kun pääsee pois kotoa sanovat kotiäidit. Ja töissäkäyvien näkökulmastahan ne äidit siellä vaan kotona makaa ja palstailee.:xmas:Eiku jokainen ihminen on samanlainen, etkö Ultramariini ole vielä oppinut kaksplus-palstan opetuksia. Jokaisen on oltava samanlainen kestävyydeltään, unentarpeeltaan, tunne-elämältään... list goes on. Jos poikkeat tästä normista, niin "ihmetellään".
Ja huvittavinta että se normi on vain sen yhden kirjoittajan pääkopassa ja sieltä yhdestä vinkeklistä se tätä maailmaa katselee.
Alkuperäinen kirjoittaja Töihin takasi;23466244:Peesi nimim. Ohi meni! Ihme kilpalaulanta alkaa siitä, kenellä onkaan rankinta ja kuka on eniten oikeutettu olemaan puolikuollut! Kaikenmaailman hönttejä täällä palstalla riittää...
Mutta asiaan: mulla kans onglemia perhe-elämän ja työelämän yhteensovittamisessa. Meillä kolme lasta, 5, 10 ja 14. Aloitin työt vuoden alusta, enkä sen jälkeen ole saanut omaa aikaa useinkaan. Mies matkustaa paljon töiden vuoksi. Arki menee töissä, kaupassa, pyykätessä, tiskien laittamisessa, siivotessa... En vaan jaksa enää illalla edes ajatella lähteväni lenkille tai salille. Kaikki kuntoilu on jäänyt. Aluksi ajattelin, että kunhan totun tähän erilaiseen rytmiin, voin aloittaa urheilun uudestaan. Nyt pelkkä ajatuksin väsyttää! Mies auttaa, kun on kotona ja lapsetkin hoitaa jonkinmoisen osuuden kotihommista. Silti niitä riittää mulle enemmän kuin jaksaisi! Sit vielä kaikki lastenkasvatukseen liittyvä stressi ja huolehtiminen, niiden sairastumiset ja muut. Yritä sitten vielä olla töissä priimaa... Huoh!
Kiitos kun sain purkautua.