Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
iAlkuperäinen kirjoittaja äitee:4 ja 2 vuotiaat tuholaiset. Kouluiässäkö vasta helpottaa? Voi minä en taho jaksaa odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Mulla nyt 8kk ja kohta 3v ja odotan kauhulla mikä härdelli on vuoden päästä ku nytkin jo välillä meinaa mennä hermot. Eli koska tosiaan helpottaa ja millä olette pärjänneet... Kokemuksia ja hyviä keinoja kaivataan...
Alkuperäinen kirjoittaja heheee:iAlkuperäinen kirjoittaja äitee:4 ja 2 vuotiaat tuholaiset. Kouluiässäkö vasta helpottaa? Voi minä en taho jaksaa odottaa.
ai kouluiässäkö? se helpottaa ehkä sitten kun omilleen muuttavat.. nimimerkillä kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Musta tuntuu että lastenkasvatuksessa vaikeustaso vaan nousee kun muksuille tulee ikää lisää. Ihan kun jossain videopelissä, seuraava vaihe on aina pahempi kuin edellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä on 4luokkalainen, 1 luokkalainen 1v ja 3v ja välillä tuntuu, että tuo vanhin vaatii eniten voimavaroja...
Eli ehkä sit helpottaa kun on itte niin dementoitunu, ettei murehdi lastensa asioita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Musta tuntuu että lastenkasvatuksessa vaikeustaso vaan nousee kun muksuille tulee ikää lisää. Ihan kun jossain videopelissä, seuraava vaihe on aina pahempi kuin edellinen.
Peesi tähän!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja heheee:iAlkuperäinen kirjoittaja äitee:4 ja 2 vuotiaat tuholaiset. Kouluiässäkö vasta helpottaa? Voi minä en taho jaksaa odottaa.
ai kouluiässäkö? se helpottaa ehkä sitten kun omilleen muuttavat.. nimimerkillä kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Musta tuntuu että lastenkasvatuksessa vaikeustaso vaan nousee kun muksuille tulee ikää lisää. Ihan kun jossain videopelissä, seuraava vaihe on aina pahempi kuin edellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:4 ja 2 vuotiaat tuholaiset. Kouluiässäkö vasta helpottaa? Voi minä en taho jaksaa odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:4 ja 2 vuotiaat tuholaiset. Kouluiässäkö vasta helpottaa? Voi minä en taho jaksaa odottaa.