A
annni
Vieras
Ihan mielenkiinnosta aloin miettimään, kun tuntuu, että mulla on tosi hölmö työsopimus. Siinä työtunnit on 4h/vko, mutta töitä on jo vuoden ajan ollut noin 20-40h/vko ilman erillistä kysymystä siitä, haluanko tehdä enemmän töitä, mitä työsopimuksessa lukee. Eli käytännössä listalle on heitetty 5 työpäivää viikossa minulta mitään kysymättä, vaikka sopimuksessa tosiaankin on se 4h/vko. Ei siinä, mielelläni enemmän töitä teen, toki opiskelujen ohessa työmäärä tuntuu hieman liian suurelta.
Mutta itse kysymykseni olisi se, että saanko minä lomista palkkaa vain tuon työsopimuksessa olevien tuntien verran? Vai sen mukaan, mitä oikeasti olen tehnyt? Ja ylipäätänsäkin. Tuntuu käsittämättömältä, kun heillä kuitenkin on selvästi tarjota enemmänkin tunteja. Huiputettu olo kyllä !
Mutta itse kysymykseni olisi se, että saanko minä lomista palkkaa vain tuon työsopimuksessa olevien tuntien verran? Vai sen mukaan, mitä oikeasti olen tehnyt? Ja ylipäätänsäkin. Tuntuu käsittämättömältä, kun heillä kuitenkin on selvästi tarjota enemmänkin tunteja. Huiputettu olo kyllä !