työpukeutuminen - gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bdt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bdt

Vieras
Käytätkö enemmän hameita vai housuja duunissa ?

Itse olin ennen aina farkuissa töissä mutta uuden työpaikan myötä tuli paineita pukeutua paremmin. Nyt oon pukeutunut hameisiin ja puseroihin ja hitsi että niistä tuleekin naisellinen olo. En oo vaa aiemmin älynny :-)

Housut. Työpaikan mukaan joko suorat pitkät ja tummat tai sitten farkut. Kesällä ehkä caprit tms. En oikein hameita diggaa, vaikka jalat ovatkin erinomaisessa kunnossa. En tykkää siitä, että ne rajoittavat liikkeitä.

Meillä vaihtoehtona pitkä valkonen mekko tai housut ja jakku/paita...

Koska oon lyhyt näyttäsin ihan urpolta pitkässä mekossa.

Joten käytän valkosia housuja ja paitaa

Kesäisin hameita, talvisin housuja enemmän, satunnaisesti hameita.

En tarkene talvella hameessa. Yhtenä syksynä tajusin, etten ollut koko kesänä vetänyt kertaakaan housuja jalkaan, vaan painanu 3 kk joka päivä hameessa. Omistan noin kaksi kertaa niin paljon hameita kun housuja....

Kaikissa tilanteissa - paitsi kesällä helteellä - mieluiten housut, jos ne vaan mitenkään paikkaan sopivat. Kokeilen välillä myös hameita, ja vain todetakseni, että en ole niissä oma itseni. Poikkeuksena kesähelteellä mieluiten farkkuminihame, kunhan se ei nuole ihoa, vaan muistuttaa malliltaan enemmän miesten kilttiä...

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Työvaatteita. Meillä samat kun sairaanhoitajilla. Housut ja paita siis.

Oletko laitoshuoltaja? Minä olen. Samat asut hoitajien kanssa hämää potilaita, mutta muuten ihan sama. Kätevää, kun on työvaatteet. Ei tartte miettiä, mitä laittaa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Työvaatteita. Meillä samat kun sairaanhoitajilla. Housut ja paita siis.

Oletko laitoshuoltaja? Minä olen. Samat asut hoitajien kanssa hämää potilaita, mutta muuten ihan sama. Kätevää, kun on työvaatteet. Ei tartte miettiä, mitä laittaa päälle.

En ole.

juu, onhan se kätsyä, vaikka erotiikka niistä kuteista on kaukana, mutta onneks tosiaan on työnpuolesta. Ei niitä taida osaa edes puhtaaksi saada :snotty: