Työnhaku tuottaa tulosta, haastattelukutsu napsahti :) *päivitys*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Sunnuntaina tuli paikka hakuun, maanantaina laitoin hakemuksen, tiistaina soitettiin ja pyydettiin perjantaina haastatteluun. Ihanaa, kymmenen hakemuksen jälkeen vihdoinkin haastattelukutsu. =) Vähän meinaa jännittää kyllä...

Mutta kukas haluaisi ottaa mun lapset luokseen perjantaina sen haastattelun ajaksi? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lalla:
Onnea! Aika "helpolla" pääsit haastatteluun, jos jo kymmenen hakemuksen jälkeen tuli kutsu :)

Mulle se oli jo ihan liikaa odottelua. :D Mulla täyttyi juuri kolmas työttömyysviikko ja olen ihan hermona jo. :D Aika kärsimätön luonne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Wau, Onnea Haastattelukutsusta!
Minä tarjoudun kyllä lapsenvahdiksi siksi aikaa. Asutko Oulun seudulla.

Vähän kauempaa. Mutta jos mä lähden jo torstaina ajelemaan niin ehdin ehkä perjantaina yhdeksi takaisin Tampereelle. :D

Onnea!
Minäkin eilen laitoin hakemuksen kun paikka tuli hakuun.
Eivät työkkärissä pääse ainakaan moittimaan ettei työnhaku kiinnosta, tänään tuli kirje työkkäristä että sopiva paikka haussa ja pitää hakea, sainpas soittaa sinne että haettu on jo eilen ;) :D
Toivottavasti pääsisin, olisi mieluinen työ.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Wau, Onnea Haastattelukutsusta!
Minä tarjoudun kyllä lapsenvahdiksi siksi aikaa. Asutko Oulun seudulla.

Vähän kauempaa. Mutta jos mä lähden jo torstaina ajelemaan niin ehdin ehkä perjantaina yhdeksi takaisin Tampereelle. :D

Ok. Mielelläni olisin heitä kuitenkin kaitsenut. Itselläkin takana pitkä (4kk) työnhakujakso, joten tuollaisessa tilanteessa olisin kyllä valmis auttamaan.

Mitenkäs se menee silloin, kun ilmoittautuu työttömäksi työnhakijaksi niin eikös lapsilla pidä olla pk paikka valmiina vai mitenkä? Onko teillä sit lapset kotona vai pk:ssa vaikkette olisi löytäneet töitä? Itsellä sama tilanne edessä piakkoin..

Ok. Mielelläni olisin heitä kuitenkin kaitsenut. Itselläkin takana pitkä (4kk) työnhakujakso, joten tuollaisessa tilanteessa olisin kyllä valmis auttamaan.

Pitäisiköhän perustaa tänne osio "Lastenhoitoapua työttömille kotiäideille työhaastattelujen ajaksi". :whistle: Huonolle päivälle nyt osui mulla tuo, kaikilla tuntuu olevan päivä varattuna... Täytyy vielä yrittää keksiä jotain, en kehtaisi siirtää haastattelupäivääkään.

Moi: Puhelinmyyntiä. :whistle: Mutta ei siis perinteistä kuluttajien häirintää vaan B-to-B -juttuja. Mä olen valmis ottamaan mitä tahansa sopivalla työajalla varustettua työtä vastaan, kunhan on myös pohjapalkka eikä pelkkää provikkaa. Yritän katkaista työttömyyden heti alkuunsa, helpottaa tulevaisuudessa työn hakemista. :)

Mitenkäs se menee silloin, kun ilmoittautuu työttömäksi työnhakijaksi niin eikös lapsilla pidä olla pk paikka valmiina vai mitenkä? Onko teillä sit lapset kotona vai pk:ssa vaikkette olisi löytäneet töitä? Itsellä sama tilanne edessä piakkoin..

Kotona on mulla vielä, 1.9. alkaen löytyy hoitopaikka. On se parempi hakea valmiiksi se paikka, on sitten kivempi hakea töitä kun voi sanoa että hoitopaikka on haettu. Eihän siellä ole pakko kokopäiväisenä lapsia pitää jos ei heti työllisty. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Tipauta tänne ipanat jos matkanvarrelle osuu :D Esikoinen pääsee taas hurmailemaan teidän neitiä.

Toivottavasti saat töitä!

Ai niin, sulla on se herrasmies siellä. :D

Kiitos sulle ja Suklaasyöpölle tarjouksista. =) Tampereelle mä olen haastatteluun menossa... :whistle:

Minäkin pääsin haastatteluun ja sain työpaikan,haastattelu oli eilen klo 9 ja soittivat klo 14 että valitsivat minut,jippii!Luulin,että joudun odottamaan monta päivää vastausta.

Päivitys jos jotakuta jostain syystä kiinnostaa... :)

Kävin haastattelussa, sitten toisessa haastattelussa ja vielä kolmannessakin, samassa paikassa kaikki. :D Ja huomenna aloitan sitten työt. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Onnea työpaikasta! Miksi noin monta haastattelua? Itse kävin yhdestä työpaikasta kahdessa haastattelussa ja osotan vastausta.

Ensin oli rekrytointiyrityksen pitämä ryhmähaastattelu, sitten saman firman pitämä yksilöhaastattelu. Ne sitten suositteli mua työntekijäksi ja kävin vielä siinä mut työllistävässä firmassa haastateltavana. Vähemmälläkin olisi ehkä pärjännyt. :whistle:

Yhteistyössä