Työnantaja kusettaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Argh ku ottaa päähän, taas jotain sekavuuksia mun palkkatositteessa. Esimies (tai palkkaus) päättäny vähentää yhden päivän palkan vedoten edelliseen palkkakauteen tästä palkasta. Tarkistin just, se yks päivä minkä olin poissa edellisellä palkkakaudella on jo edellisessä palkassakin otettu huomioon.

Yhden kerran puuttui ilman mitään selityksiä kahden päivän palkka. Kahden kk taistelun jälkeen sain sen rahan. Yhden kerran epäilin että puuttu, en tehny asialle mitään ku oli vielä toi toinen kesken.

Nyt pitää taas lähtee valitusrumbaan ja odottaa 2 kk ennen ku puuttuva palkka tulee tilille, kun sen tarttis nyt. Mulla menee mun systeemit ihan sekasin kun pitää taas nyt sitten miettiä, otanko säästötililtä sen puuttuvan rahan ja pistän sen takas sit ku toi puuttuva osa tulee, vai yritänkö kiristää vyötä tms.. ens palkkakauteen asti? Oon laskenu kaiken niin tarkalleen, että saan mahd paljon säästöön, että yhden päivän palkka on aika iso raha.

Pitäis varmaan esimiehen esimiehelle tehdä joku valitus jo. En ole ainoa jolla on ollu vähän ongelmia palkan saamisessa.

Yhteistyössä