Työmotivaation puute ennen äitiysloman alkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 30+1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 30+1

Vieras
Ei kiinnostaisi - ei yhtään! Odottelen äitiysloman alkua ja vielä pitäisi jaksaa noin kuukauden verran tehdä töitä. (Teen paljon töitä kotoa käsin ja työajat saan määrätä aikalailla itse. "Helppo" luistaa ainakin just silloin kun on varannut aikaa työnteolle.... Työt on toki silti tehtävä.) Muut asiat jo mielessä vauva, muutto ym. Mistä saisin vielä vähän potkua töihin? ;)

Onko tämä ihan yleistä että motivaation puute iskee ennen lomaa?? :O

Uskon että on yleistä. :D Mulla oli sama homma. Kaiken lisäksi työparini oli niin kuvottava, että työmotivaatio oli nollassa ihan jo sen henkilön takia. Mä laskin päiviä, tunteja ja minuutteja. Kyllä se loma viimein koittaa, koita jaksaa. :)

Kuulostaa tutulta :D Mulla alkoi onneksi äitiysloma kesällä ja pidin vielä ennen alkua kesäloman ;) Vaikkakin olisi ollut fiksumpaa jättää äitiysloman loppuun mutta kun ei jaksanut töitä enää tehdä motivaation puutteen takia.

Juu, kyllä oli motivaatio todellakin hukassa. Taisin puolihuolimattomasti liioitella lääkärille supistelujeni määrää, joten sain jäädä kuukautta aikaisemmin sairaslomalle. :D

Täällä kans motivaatio pohjilla! Mulla loppuu määräaikainen työsuhde vuoden lopussa, joten enää neljä viikkoa pitäisi jaksaa. Mikäpä siinä muuten, mutta tällä hetkellä odotan vain, että pääsisin tekemään sitä hommaa, minkä takia töitä jatkettiin. Hemmetin johtajat, kun eivät saa asioita päätettyä ajallaan vaan pitää jättää viime tinkaan. *Huoh*

[QUOTE="mie";22613082]Minusta taas tuntuu, että tosi mukava tehdä töitä nyt kun vielä saa... Muutenkin tuntuu, että voisipa ikuisesti elellä juuri tällä tavalla lapsi mahassa.[/QUOTE]

Kyllä mustakin välillä on tuntunut siltäkin että "harmittaa" että alkaa äitiysloma ja että tekisin vielä mielelläni vähän kauemminkin töitä... MUTTA sitten on taas näitä päiviä...!

Yhteistyössä