Pelaisit Afrikan tähteä niin nuo afrikkalaismaiden nimet menisivät sujuvammin...Perussuomalaiset miehet tekee vastaavan matkan gongoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pelaisit Afrikan tähteä niin nuo afrikkalaismaiden nimet menisivät sujuvammin...Perussuomalaiset miehet tekee vastaavan matkan gongoon.
Niin, kyllä vietnamilaisia ja filippiiniläisiä voidaan sellaisina pitää.Tsainapimuja!
Tässä BINIn naiset Filippiineiltä kertovat olevansa kirsikoita kakun päällä. Vaihtelua hapankorppuun.
Kyllä minulle ja varmaan äidillenikin "aasialainen" hoito kelpaisi. Luulen, että Alepa, Echo ja muut palstasitruunat muuttavat kantansa tosipaikan tullen.Nämä jotka haluavat tätä kielitaidotonta hoitajaa tänne massoittain, voisi miettiä vaikka oman äitinsä kohdalle hoitovirhettä joka siitä seuraa.. Vieläkö kuulostaa hyvältä idealta? Vai hoitaako mm. ruuttis ja omenamies omaisensa itse?
*) vainoharhaa^ Robottikin ymmärtää kieltä paremmin kuin ulkomainen hoitaja. Hoitajien pitäisi ymmärtää myös murteella puhuvia jne. Hoitoala ehkä viimeisiä joihin kannattaa väkeä haalia ulkomailta..
Omenamies jotenkin onnistunut estämään viesteihinsä vastaamisen. *)
Joskus kun omenamiehen viesteihin yrittää vastata se herjaa "viesti vaikuttaa asiattomalta" eikä saa lähetettyä, mutta kun sanasta sanaan saman viestin laittaa ilman lainausta niin se meneekin ihan läpi.*) vainoharhaa
*) vainoharhaa
Kyllä meillä mustillakin menee filtteriin, vaikka kirjotettais pitsinnypläyksestä. Sen takia kirjotan ensin 1 tavis-sanan viestiin, sit muokkaan sitä viestiä ja laitan varsinaisen viestin.Harmaana kirjoitettaessa on enemmän sensuuria ja useimmiten lainaaminen ei onnistu, jos ei sensuroi itse lainausta.
Ei se tän kummempaa ole
Perussuomalaiset miehet tekee vastaavan matkan gongoon.
Pelaisit Afrikan tähteä niin nuo afrikkalaismaiden nimet menisivät sujuvammin...
#59:llä oli v-harhaa kun kuvitteli ompun pystyvän estämään kommentoinnitHarmaana kirjoitettaessa on enemmän sensuuria ja useimmiten lainaaminen ei onnistu, jos ei sensuroi itse lainausta.
Ei se tän kummempaa ole
Kannattaa poistaa kuvat lainauksestaJoskus kun omenamiehen viesteihin yrittää vastata se herjaa "viesti vaikuttaa asiattomalta" eikä saa lähetettyä, mutta kun sanasta sanaan saman viestin laittaa ilman lainausta niin se meneekin ihan läpi.
No ei ole muiden mustien eikä harmaiden kohdalla tullut tuollaista herjausta koskaan, mutta omenamiehen (ainakin kuvallisten) viestien kanssa useasti. Ajattelin että jotkut modesäädöt että tietyt sanat bännissä tms.#59:llä oli v-harhaa kun kuvitteli ompun pystyvän estämään kommentoinnit
Ottiko hieman ennakkoon vahvistusta rekrytointimatkan työhaastatteluja varten? No onneksi pyssy oli tällä kertaa lataamattomana lahkeessa.Perussuomalainen kansanedustaja ei päässyt bangcockiin. Tunti siinä meni, että poliisi tuli hakemaan hänet pois koneesta, mutta lähtö tuli
Suomen thaihieromoihinkin noi persu sir-Vilit menee yleensä liian punssissa.Ottiko hieman ennakkoon vahvistusta rekrytointimatkan työhaastatteluja varten? No onneksi pyssy oli tällä kertaa lataamattomana lahkeessa.