J
järkyttävää
Vieras
onko tosi että mä saisin sitä vaan 116e/kk. kelan laskuri ainakin niin väittää.. vai jäikö multa jotain ymmärtämättä... ja siitä vielä 20% veroja pois.. eihän siitä jää käteen mitään...hullua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävää;24810152:onko tosi että mä saisin sitä vaan 116e/kk. kelan laskuri ainakin niin väittää.. vai jäikö multa jotain ymmärtämättä... ja siitä vielä 20% veroja pois.. eihän siitä jää käteen mitään...hullua
typerää kun oletetaan että AVOpuolison pitäis elättää kun on työttömänä. koska mun avopuoliso ei ainakaan piittaa laittaa senttiäkään likoon mun tai lastemme puolesta.
ensiimäiset 180 päivää menee ilman puolisontulojen huomioimista sitten ne huomioidaan.
Ei jumalauta, nälkäänkö teiän pitää kuolla?harrastuksiin ja autoihin.
avopuoliso on lasteni isä!