Työkkäristä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nappi82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nappi82

Aktiivinen jäsen
08.05.2006
2 060
1
36
Meillä taas yks tätsä siellä osaa v*ttuilla asiakkaille.

Toiselle, joka perustaa yrityksen sanotaan, että homma ei tuu toimiin ja tänne ei sit tartte tulla takasi poraamaan :headwall: :headwall:

Ja toiselle, jolla olis työharjoittelupaikka valmiina, sanotaan, että et sä sinne voi mennä :headwall: :headwall:

Meneekö se muka oikeesti noin, et jos olis harjottelupaikka valmiina, niin työkkäristä voidaan sanoo, että sä et saa mennä sinne :o

Mä taas olin aika yllättyny ku kävin työkkärissä viikkositten, niin miten ymmärtäväinen vastaanotto siellä oli. Olin varautuni ihan muuhun,ku olin tottunu et siellä istuu joku hapannaamanen nainen joka ei tiedä mistään mitään.
Niin oliki sellanen vanhempi mies ja ku sanoin et minulla on neljä lasta niin tuumas vaan et jos sinnuu soitetaan töihin niin sano et mä tuun sit kahdenviikon päästä =) Karensiin ne sinut laittaa,mut valita niin sä voitat sen tappelun :D

Mulle iski 3kk!!!! karenssi, koska sanoin itseni irti edellisestä työpaikasta. Syyksi ei riittänyt että muutimme 500km???
Syyt muuttoon olivat lapsen hyväksikäyttö ja lapsen kuristaminen iltapväkerhossa.
Että silleen Suomessa....

Alkuperäinen kirjoittaja tällalailla:
Mulle iski 3kk!!!! karenssi, koska sanoin itseni irti edellisestä työpaikasta. Syyksi ei riittänyt että muutimme 500km???
Syyt muuttoon olivat lapsen hyväksikäyttö ja lapsen kuristaminen iltapväkerhossa.

Kai te valititte aiheesta, ja perustelitte tilanteen oikein kunnolla?

tee valitus!!!

Voi hyvä ihme, tee valitus asiasta!
Miehelleni ei tullut karenssia vaikka irtisanoi työpaikkansa ja muutettiin 500km päähän minun koulun takia.

Eipä auttanut!!!
Kävin jopa lautakunnan jäsenen juttusilla- ymmärsi hyvin muuton syyn ja sain "sympatiaa" mutta asia ei muuttunut miksikään. Että se siitä valituksesta.

mun kaverille hommasivat työpaikan ihan oman jaksamisensa vuoksi (pitkään ollut kotona ja yksin huoltaja)
mä olen ollut 5v kotona tosin mulla on ammatti ja mua vaan meinataan työntää kurssille... :headwall: :headwall:

Täällä meillä päin nää tädit eivät osaa hommaansa ja neuvovat asiat päin persettä. Puhuvat asioista niistä mitään tietämättä. Sanoinki minä niitten neuvojien ohjaajalle, että olis ehkä jonkun lisäkoulutuksen paikka, kun eivät tiedä mistään mitään. Sama kun minä menisin matkatoimistoon töihin ja sanosin asiakkaalle, että saat ilmasen matkan ja matkan jälkeen sanosin taas tälle asiakkaalle, että uuups, kyllä sä nyt joudutkin sen maksamaan kun kehdannut ottaa asiasta selvää.... Että tämmöstä täällä Savossa!

Yhteistyössä