Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:harjoittelupaikkoja löytyy ihan varmasti kun viitsii etsiä.
Kaikki Rovaniemen ja naapurikuntien ravintoloiden keittiöt ovat aivan kamalia työpaikkoja. Pitkät työmatkat, pomo sortaa, huono palkka jne.
Mä luulen, että suurin ongelma on ap:n asenne.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:No kai sä voit hakea lähihoitajakoulutukseen vaikka työkkärin täti olis mitä mieltä tahansa.. eihän opiskelija saa työkkäristä mitään, joten mitä se sinne kuuluu?
työvoimakoulutus tää olis. En kai mä nyt opintotuella opiskele. ei mullaoo varaa siihen
Ei siihen ole kellään varaa, mutta pakko se on.. :kieh: joten jos et halua kuunnella työkkärin tätejä, niin opiskele "oikeana" opiskelijana..
en varmasti mene niiden nuorten joukkoon. ja työvoimakoulutuksessa saa tutkinnon kahdessa vuodessa, kun ei ole esim kesälomia eikä joululomia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:No kai sä voit hakea lähihoitajakoulutukseen vaikka työkkärin täti olis mitä mieltä tahansa.. eihän opiskelija saa työkkäristä mitään, joten mitä se sinne kuuluu?
työvoimakoulutus tää olis. En kai mä nyt opintotuella opiskele. ei mullaoo varaa siihen
Ei siihen ole kellään varaa, mutta pakko se on.. :kieh: joten jos et halua kuunnella työkkärin tätejä, niin opiskele "oikeana" opiskelijana..
en varmasti mene niiden nuorten joukkoon. ja työvoimakoulutuksessa saa tutkinnon kahdessa vuodessa, kun ei ole esim kesälomia eikä joululomia
Kaksi vuotta se muutenkin kestää. Olen itse opiskellut ihan niitten nuorten kanssa lähäriksi. Niin ja lomat oli. Sullahan on joku tutkinto takana niin siitä vähenee 1vuosi. Eli yleisaineet jää pois.
Sun lukihäiriö saattaa olla este siinä ammatissa. Lääkkeiden ym nimiä ei saa yhtään kirjoittaa väärin. Lääkelaskut on kans sellainen mihin monen unelma kaatuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:Lääkelaskukokeessa kaikki pitää olla oikein ja sitä koetta voi joutua uusimaan monta kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Ravitsemisalan peruskoulutuksen suorittaneille ja mielellään alan työkokemusta omaaville työnhakijoille, jotka tarvitsevat työssään tietoa erityisruokavalioista.
Tavoitteena on antaa opiskelijalle valmiudet suunnitella ja toteuttaa ravitsemussuositusten ja liikeidean mukaisia sekä asiakkaan tarpeisiin vastaavia erityisruokavalioaterioita. Koulutettavat suorittavat ravintolakokin tai suurtalouskokin ammattitutkinnosta erityisruokavalioaterioiden valmistus osion.
Oikeestiko ne on työkkärissä noin tyhmiä etteivät tajua ettei TUTKINTOTODISTUSTA saa jos ei ole suorittnut kaikkia kursseja ja tää on yks osa kokin TUTKINTOA.
OSATUTKINNON VOI SAADA, mutta silloin ei voi sanoa olevansa kokki koska koko tutkintoa ei ole suoritettu
No mutta etkös sä ole suorittanut ravitsemisalan perustutkinnon? Tossahan sanotaan, että koulutus on sellaisille.
olen suorittanu KOKIN AMAMTTITUTKINNOA. Ravitsemisalan perustutkinto on sama kuin KEITTIÖAPULAINEN.
perustutkinto= keittoöapulainen
ammattitutkinto= suurtalous tai ravintolakokki (
erikoisamamattitutkinnot= dieettikokki, rsuurtalousesimies ( näihin ei pääse kos ei ole suorittanut kokin ammattitutkintoa tai toiminut kokkina vähintään kolme vuotta)
Alkuperäinen kirjoittaja endie:lähäriksi lähtemistä ei kyllä tarvi kenenkään tyssäyttää lääkelaskuihin ja pelkoihin niistä selviämiseen.
ovat vähän sarjaa "potilas tarvii buranaa 250mg ja sinulla on 500mg buranoita.mitä teet ? "
Alkuperäinen kirjoittaja endie:lähäriksi lähtemistä ei kyllä tarvi kenenkään tyssäyttää lääkelaskuihin ja pelkoihin niistä selviämiseen.
ovat vähän sarjaa "potilas tarvii buranaa 250mg ja sinulla on 500mg buranoita.mitä teet ? "
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä en oo koskaan ennen edes kuullut väitettä et jossain voi valmistua keittiöapulaiseksi. eikö se ole vaan nimike mitä työelämässä käytetään, ei mikään tutkinto? vähän niinkuin että valmistutaan laitoshuoltajaksi mut joissain paikoissa töissä ollaan kuitenki laitosapulaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä en oo koskaan ennen edes kuullut väitettä et jossain voi valmistua keittiöapulaiseksi. eikö se ole vaan nimike mitä työelämässä käytetään, ei mikään tutkinto? vähän niinkuin että valmistutaan laitoshuoltajaksi mut joissain paikoissa töissä ollaan kuitenki laitosapulaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:lähäriksi lähtemistä ei kyllä tarvi kenenkään tyssäyttää lääkelaskuihin ja pelkoihin niistä selviämiseen.
Ei ne kyllä ihan tota luokkaa ole. Toki täytyy tuollainenkin lasku ensin selvittää. Tiputusnopeudet, vaikuttavien aineiden laskeminen, lääkeannoksen laskeminen ym ovat hieman toista luokkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä en oo koskaan ennen edes kuullut väitettä et jossain voi valmistua keittiöapulaiseksi. eikö se ole vaan nimike mitä työelämässä käytetään, ei mikään tutkinto? vähän niinkuin että valmistutaan laitoshuoltajaksi mut joissain paikoissa töissä ollaan kuitenki laitosapulaisia.
Näin olen mäkin asiat käsittänyt. Tiedän monta ravintola-alan ihmistä, ovat kokkeja eivätkä mitään keittiöapulaisia koulutukseltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja endie:lähäriksi lähtemistä ei kyllä tarvi kenenkään tyssäyttää lääkelaskuihin ja pelkoihin niistä selviämiseen.
Niin, lähihoitajien laskut on helppoja, kun eihän lähärit edes saa toteuttaa lääkehoitoa oikeastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja perustutkintolainen kokki :olen suorittanu KOKIN AMAMTTITUTKINNOA. Ravitsemisalan perustutkinto on sama kuin KEITTIÖAPULAINEN.
erikoisamamattitutkinnot= dieettikokki, rsuurtalousesimies ( näihin ei pääse kos ei ole suorittanut kokin ammattitutkintoa tai toiminut kokkina vähintään kolme vuotta)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä vaan toteutan. Teen lääkemuutoksia, jaan lääkkeet, kirjoitan reseptit lääkärille allekirjoitettavaksi kotiutustilannetta varten, hoidan nesteytykset, korkkaan tipat, laitan mandriinit ym ym. Vain ja ainoastaan iv-lääkitys ja kanylointi on niitä mihin en koske.
Alkuperäinen kirjoittaja perustutkintolainen kokki:Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä en oo koskaan ennen edes kuullut väitettä et jossain voi valmistua keittiöapulaiseksi. eikö se ole vaan nimike mitä työelämässä käytetään, ei mikään tutkinto? vähän niinkuin että valmistutaan laitoshuoltajaksi mut joissain paikoissa töissä ollaan kuitenki laitosapulaisia.
Näin olen mäkin asiat käsittänyt. Tiedän monta ravintola-alan ihmistä, ovat kokkeja eivätkä mitään keittiöapulaisia koulutukseltaan.
Vaikea olla koulutukseltaan keittiöapulainen, koska sellaisiksi ei missään valmistuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perustutkintolainen kokki :olen suorittanu KOKIN AMAMTTITUTKINNOA. Ravitsemisalan perustutkinto on sama kuin KEITTIÖAPULAINEN.
Eeeeei!![]()
illan naurut. Jospa METSOLA ottaisit näistäkin asioista hiukan selvää.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä en oo koskaan ennen edes kuullut väitettä et jossain voi valmistua keittiöapulaiseksi. eikö se ole vaan nimike mitä työelämässä käytetään, ei mikään tutkinto? vähän niinkuin että valmistutaan laitoshuoltajaksi mut joissain paikoissa töissä ollaan kuitenki laitosapulaisia.
no eikös laitosapulainen ja - huoltaja nyt kuitenkin ole kaksi aivan eriasiaa. mun käsittääkseni.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä vaan toteutan. Teen lääkemuutoksia, jaan lääkkeet, kirjoitan reseptit lääkärille allekirjoitettavaksi kotiutustilannetta varten, hoidan nesteytykset, korkkaan tipat, laitan mandriinit ym ym. Vain ja ainoastaan iv-lääkitys ja kanylointi on niitä mihin en koske.
Aijaa. Taidat olla aikamoinen harvinaisuus, eikös ne sairaanhoitajien hommia yleensä ole?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja N:Älä hae sille alalle, se on raskasta duunia palkkaan nähden, eikä paljoo voi hengähtää kun esim minä olen kaupassa töissä, meillä on mahtava työporukka, ei ole koskaan kiirettä kun kaikki puhalletaan yhteen hiileen niin ei jää paljoa hommia yhdelle, palkkakin on kk yli 1500 ? käteen 30 h viikko tunneilla.
ei toi palkka mikään mahtava oo jos käteen jää 1500
on toi parempi kuin lähärillä noilla tuntimäärillä..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä vaan toteutan. Teen lääkemuutoksia, jaan lääkkeet, kirjoitan reseptit lääkärille allekirjoitettavaksi kotiutustilannetta varten, hoidan nesteytykset, korkkaan tipat, laitan mandriinit ym ym. Vain ja ainoastaan iv-lääkitys ja kanylointi on niitä mihin en koske.
Aijaa. Taidat olla aikamoinen harvinaisuus, eikös ne sairaanhoitajien hommia yleensä ole?