R
Rollolainen
Vieras
[QUOTE="vieras";26788234]Niinpä, töitä vaan ei aina ole tarjolla jos ei omaa mitään koreampaa ammattitutkintoa. Siivoojan duunitkaan ei elätä sen kummemmin kuin olisi työttömänä.[/QUOTE]
joo ei työtä noin vaan saa. mun tyttö ei päässyt edes iss:lle lauantiasiivoojaksi. ja kovin olis halunut töitä. Täysi-ikäinekin on joten sitä ei voi olla kiinni.
Sanoivat vaan että sulla un ei oo tuota TYÖKOKEMUSTA eikä KOULUTUSTA, mutta pidetän muistissa jso sjoskus siait keikkaa... vielä e oo niitä keikkoja tullut. Ja täällä ainki meidän talossa on sivoojana jou ulkomaalaien joka ei edes kunolla suomea osaa. Iss:llä näyttää muutenkin olevan paljo ulkomaalaisia töissä. Mite se ulomaalaien osa siivota ILMAN KOULUTUSTA paremmin kuin suomalainen?
joo ei työtä noin vaan saa. mun tyttö ei päässyt edes iss:lle lauantiasiivoojaksi. ja kovin olis halunut töitä. Täysi-ikäinekin on joten sitä ei voi olla kiinni.
Sanoivat vaan että sulla un ei oo tuota TYÖKOKEMUSTA eikä KOULUTUSTA, mutta pidetän muistissa jso sjoskus siait keikkaa... vielä e oo niitä keikkoja tullut. Ja täällä ainki meidän talossa on sivoojana jou ulkomaalaien joka ei edes kunolla suomea osaa. Iss:llä näyttää muutenkin olevan paljo ulkomaalaisia töissä. Mite se ulomaalaien osa siivota ILMAN KOULUTUSTA paremmin kuin suomalainen?