Työkaverimies ilmoitti tänään, että on ihastunut minuun ja haluaa etääntyä minusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työpäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työpäivä

Vieras
Olen hieman häkeltynyt vieläkin tuosta uutisesta.

Minä ja työkaverini (varattu meis) olemme olleet todella hyvissä väleissä töissä. Vapaa-ajallakin olemme tehneet yhtä jos toista, kaverimielessä. Mitää halailuja, suukotteluja tai lähempää kontaktia meillä ei ole ollut. Hän on esimerkiksi käynyt minun luonani katsomassa elokuvaa yms.

Tänään mies sitten työpaikalla tuli ja sanoi, että haluaisi hieman keskustella kanssani. Itse vähän häkeillyin jo siinä vaiheessa sillä en osannut ajatella mitä miehellä olisi asiana. Hän kertoi, että on ihastunut minuun ja halusi sanoa tämän sen takia, että pääsisi tästä tunteestaan eroon. Hän siis ilmoitti, että haluaa etääntyä minusta ja tappaa ihastumisen tunteet.

Mitenhän minun pitää töissä sitten suhtautua tähän mieheen? En kai ainakaan voi mennä hänen juttusilleen? Kai tervehtiä sentään voin?

Jotenkin kummallinen tilanne enkä oikein osaa käsitellä tätä. Itse en olisi ajatellut miehen olleen ihastunut minuun enkä itsekään hänestä sillä tavoin pidä. Hän on hyvä kaveri, mutta ei mitään sen suurempaa tuntemusta ole herättänyt.

Minuakin harmittaa melkoisesti sillä hän oli juuri sellainen ystävä, joka jakoi kanssani ilot ja surut. Uskon, että mies on juuri sen takia minuun ihastunutkin kun kumpikin voi olla toistensa kanssa niin vapautuneesti. Itse sanoin miehelle hyvin kohteliaana, että ymmärrän häntä ja kiva kun hän kertoi minulle etten minä entiseen tapaan pyytele kahville yms.

Toivon vain, ettei työpäivistä tule sellaisia kiusaantuneita.

Ja ennen kaikkea, älä ala pyörittelemään tätä asiaa mielessäsi, ettet ala itse kehittämään ihastumisen tunteita. Ainahan se jotakin osaa ihmisestä imartelee, kun kuulee ihastuksesta, mutta nyt vaan pidät pään kylmänä.

Jälleen hyvä esimerkki miksi miehet ovat naisten kavereita.
Tää ei enään jaksanut odotella koska hoksaisit mitä hän on vailla tai totesi mahdolisuutensa pildeen niin huonoksi ettei jaksanut enään roikkua mukana.

Hahhahaha... siinä vaiheessa, kun varattu mies istuu sun sohvalla katsomassa elokuvaa, niin sulle ei missään vaiheessa tullut mieleen, että sillä saattais olla jotain muutakin mielessä?
Näin hyväuskoinen minäkään en ole ollut.
Tervehdi vaan miestä ja kysy kuulumiset, mutta sen enempää tuskin kannattaa olla tekemisissä :)

Itse olen tuontapaisen asian kanssa joutunut elämään ja lopulta kärsimään todella kipeästi vuosia, varmaan lähes 15 vuotta.

Emme ole missään vaiheessa olleet työkavereita mutta pienellä paikkakunnalla asuessa, siis todella pienellä, oimme olleet saman harrastuksen parissa yhdessä kauan.Olimme alkuun viikottain, jossain vaiheessa päivittäin yhdessä. Ei mitään seksiä tai muuta mutta muuten viihdyimme tosi hyvin yhdessä. Ja molemmat tahoillaan naimisissa.

Yhtäkkiä mies laittoi sitten tekstiviestejä joissa kertoi ihastuneensa minuun. Samoin olin minäkin jo kauan sitten. Mies käyttäytyi jotenkin tosi oudosti näin jälkeenpäin ajateltuna. Tuli mm. paikkoihin joissa tiesi minun olevan mutta ei tosiaan hänellä ollut mitään järkevää syytä. Laittoi tekstiviestejä, soitteli ihan muuten vain ja toi jopa syntymäpäivänäni kukkia.

Sitten yhtäkkiä ei kuulunut mitään, ei näkynyt häntä missään. Kahden viikon jälkeen sattumalta jostain kuulin että hän oli muuttanut pois. Jättänyt vaimonsa ja lähtenyt. Puhelin oli kiinni. Kolme kuukautta tuosta näin hänet ja hän vain kertoi että hänen oli pakko lähteä. Ja että helppoa ei ole hänelläkään.

Emme ole olleet enää tekemisissä, nyt on yli vuosi kun viimeksi näin hänet. Silti hän oli mielessäni päivittäin ja taitaa olla vieläkin mutta nyt vuosien jälkeen on vähän helpottanut. Ei satu enää kuin joskus harvoin. Hän on ollut oman elämäni mies jota taisin rakastaa oikeasti ja kai hänkin minua. Olosuhteet vain on pakosta sellaiset että noin kävi.

Mies on minua kymmenen vuotta vanhempi, nyt jo yli 50.Taas kun rupesin häntä muistelemaan niin tulee todella haikea olo, kova ikävä. Mutta elämä jatkuu ja olen todella onnellinen että olen kokenut jotain noin syvällistä. Vaikka sattuu niin tiedän millainen tunne on kun lähellä on ihminen jota todella rakastaa!

Fiksusti tehty mieheltä sen sijaan, että hän olisi yrittänyt joskus lähennellä. Laittanut vaikkapa käden tuttavallisesti reidelle telkkaria katsellessa tai jotain. Se olisi ollut noloa.

Työkavereihin tulee silloin tällöin ihastuttua. Aikaa myöten voi, toiseen paremmin tutustuttuaan, ihmetellä, että keneen oikein tulikaan ihastuttua, mutta tässä tapauksessa on näemmä käynyt päinvastoin.

Toi on vain miehen taktiikkaa. Se ajatteli, että kun kertoo noin asian sulle, tulet suorastaan hulluksi ja syöksyt sen syliin. Nyt pallo on sulla. Joko annat asiat olla tai sitten antaudut miehelle. Ja oikeesti... MIES EI KATSO LEFFAA NAISEN KANSSA KAHDESTAAN JOS SILLÄ EI OLE JOTAIN MUUTA MIELESSÄ!

Mikä leffa se edes oli, kiinnostais tietää :)

Piti tulla kertomaan viimeaikaiset kuulumiset.

Ensi alkuun tunnelmat töissä tulivat erittäin kiusallisiksi. En oikein tiennyt että miten voin miehen seurassa käyttäytyä. Muut työkaveritkin sitten vähän ihmettelivät ja kyselivtä että olemmeko me kenties riidoissa tai jotain.....no enhän minä tuohon voinut mitään vastata kun tuskin mies koko työpoppoon tietävän ihastumisestaan.

Mies sitten lähetti eräänä päivänä minulle viestin: "Olisitkos halunnut jotain muutakin minun tuovan kaupasta kuin suklaata ;)". Hetken aikaa ihmettelin viestiä, mutta sitten mies vastasikin, että viestin piti mennä vaimolleen.

Tänä viikonloppuna meillä oli työporukan kanssa eräänlainen biletysilta. Mies oli alkuillasta hyvin kankea ja etäinen muttakun alkoholia otti niin hänestä tuli sellainen lämminhenkinen. No minä tietysti ajattelin, että jos hän kerran oma-alotteisesti kanssani tulee juttelemaan niin enhän minä selkää hänelle käännä. Nooh, hän tuli juttelemaan ja halusi tanssiakin kanssani ?! Sanoin ensin että en lähde tanssimaan mutta sitten tämä työkaverimies alkoi muille työkavereilleni sanoa että "sanokaapa tekin että X lähtee kanssani tanssimaan".

Muut työkaverit tietysti alkoivat sanoa että menemenemene ja minähän sitten lähdin tanssimaan. Tuntui todella hassulta tanssia miehen kanssa joka oli töissä ja alkuillastakin vielä ollut kuin jääpuikko. Nyt hän katsoi silmiin jotenkin hyvin intensiivisesti. Itse olin ehkä vähän kiusaantunutkin. Tanssin loputtua hän katsoi silmiin ja suuteli kämmenselkääni.

Nyt jännityksellä mietin millainen huominen työpäivä on. Mies on varmaan kuin jääpuikko taas :D

Yhteistyössä