Työhönpaluu stressi iski!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Huomenna klo 8 pitäisi jälleen olla pirteänä intoa puhkuen aloittaa syksyn aherrus pitkän kesäloman jälkeen.

Ahdistaa.... Pari päivää olen työssä joka ei ole mun varsinainen työni mutta onneksi keskiviikkona alkaa taas se mun juttu :saint:
Haasteita on tulossa, sen tiedän.

Eiköhän se siitä taas lähde luistamaan......

Mulla pitäis alkaa työt 11.8, mutta nyt olen hieman varautunut, että onko tullut jotain esteitä.Hlön piti soittaa mulle tällä viikolla ja olisimme tehneet paperit valmiiksi, mutt mitään ei ole kuulunut.Hän vielä painotti että älä vaan mihinkään muualle sitten mene....viime vuonna olin samassa paikassa ip kerhon vetäjänä.Tuli mieleeni, että onkohan tullut jotain rahallisia esteitä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mulla pitäis alkaa työt 11.8, mutta nyt olen hieman varautunut, että onko tullut jotain esteitä.Hlön piti soittaa mulle tällä viikolla ja olisimme tehneet paperit valmiiksi, mutt mitään ei ole kuulunut.Hän vielä painotti että älä vaan mihinkään muualle sitten mene....viime vuonna olin samassa paikassa ip kerhon vetäjänä.Tuli mieleeni, että onkohan tullut jotain rahallisia esteitä :/

Toivottavasti ei ole tullut estettä. Soita huomenna ja tiedustele asiaa. Hyvin on voinut asia unohtua, kun on monenmoista asiaa selvitettävänä näin toiminnan alkaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kultakimpale:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

Toivottavasti ei ole tullut estettä. Soita huomenna ja tiedustele asiaa. Hyvin on voinut asia unohtua, kun on monenmoista asiaa selvitettävänä näin toiminnan alkaessa.

Juu, täytyy soittaa ja kysyä jos ei mitään kuulu tämän päivän aikana.En voi loputtomiin kuitenkaan odotella, kun muitakin mahdollisuuksia olisi =)