Työharjoittelu kampaamossa/oppisopimuksella..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
eli onko kukaan ollu harjottelussa kampaamossa,siis sellaset kellä ei ole kampaajan ammattia,mutta ala kiinnostaisi?
miten hyvin pääsit töihin/harjotteluun kampaamoon?mitä sait siellä tehdä?
ja sit että onko kukaan oppisopimuksella ollu,kiinnostaisi kovasti,kertokaa kokemuksia,kiitos!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
eli onko kukaan ollu harjottelussa kampaamossa,siis sellaset kellä ei ole kampaajan ammattia,mutta ala kiinnostaisi?
miten hyvin pääsit töihin/harjotteluun kampaamoon?mitä sait siellä tehdä?
ja sit että onko kukaan oppisopimuksella ollu,kiinnostaisi kovasti,kertokaa kokemuksia,kiitos!!!

nostelen..

Ilman oppisopimusta tuskin saa tehdä muuta kuin hiusten pesua yms ja siivousta. Olen itse kampaaja ja olin yhdessä liikkeessä jossa oli pari oppisopimuksella ja he jo olivat ihan liiketyössä eli tämä omistaja tarkasti heidän työnsäö hyvin ja oli mukana siinä ja aivan kuin koulussa asiakaspalvelussa opettaja vahtii. Aloitetaan kun oppisopimuksen olet tehnyt ihan saksien oikein pitämisellä kädessä.

omaan liikkeeseeni voisin kyllä ottaa kouluttamattoman työharjoittelijan, mutta työnkuva olis sit kyllä muuta kun kampaajan töitä. eli kyllä se menis yleis siivouksen, lattian lakaisun ja kampojen pesun puolelle, ja ainahan kaikenlaiselle juoksutytölle olis käyttöö. puhelimessakin kysytään niin paljon "ammattiasiaa", neuvoja, hintoja ym. että itse siihenkin mielummin vastaan. oppisopimuksesta en osaa enempää sanoo, mun käsitys on että isompiin liikkeisiin missä on useampi työntekijä on helpompi päästä oppisopimuksella.

Yhteistyössä